۰ نفر
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

اقتصادنیوز نوشت:

وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشاورزان از اسیب پذیرترین اقشار جامعه هستند چرا که دسترنج آنها در برابر عوامل و آسیب های طبیعی و نظایر آن قراردارد و دولت مصم به حمایت از این بخش است.
محمود حجتی کرمانی پنجشنبه درجمع کشاورزان شهرستان سراب با اذعان به مشکلات فراگیر سیب زمینی کاران منطقه تاکید کرد: قبول دارم که این افراد با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند و قیمت خرید تضمینی نیز کفاف و جوابگوی نیاز‌ها و هزینه‌های آن‌ها نیست.

وی با اشاره به اقدامات حمایتی دولت در این خصوص اظهار کرد: تا حد امکان می‌کوشیم تا با اعمال سیاست‌های حمایتی کشاورزان را یاری کنیم اما باید به کشت‌های جایگزین نیز فکر شود و سطح زیر کشت متناسب با نیاز بازار باشد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در مورد شهرک دامپروری سراب افزود: واضح است که کسی که صرفا با دریافت وام قصد دامداری در این شهرک را داشته باشد متضرر خواهد بود، و دامدار باید زمین لازم برای کشت علوفه برای دام را داشته باشد.

وی در مورد قیمت مرغ در بازار نیز گفت: به جرات می‌گوییم قیمت زیر هفت هزار تومان برای تولید کننده ضرر می‌کند و قیمت بالای هشت هزار تومان هم برای مصرف کننده مشکل آفرین می‌شود و بر همین اساس بهترین قیمت بین این دو عدد است و بنده به عنوان وزیر کشاورزی تلاش خود را برای حفظ این قیمت به کار خواهم بست.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین با اشاره به بحران کمبود آب تاکید کرد: فناوری‌های نوین آبیاری و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی باید در این خصوص مد نظر قرار گیرد.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    0 0
    یادش بخیر قبل از مثلا هدفمندی قیمت مرغ زیر ۱۵۰۰ تومن بود، مثلا قرار بود هدفمندی هزینه ها رو کاهش بده اما دقیقا برعکس شده.
  • بی نام A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    به روری بالا برود مرغ را می شود 5000 تومان هم تولید کرد.