رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان همدان از توقیف یک پژو 206 با 81 میلیون و 600 هزار ریال خلافی پرداخت نشده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ حسين طلايي در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس راهنمايي و رانندگي استان همدان حين كنترل خودروهاي عبوري در محورهاي درون شهري استان يك پژو 206 كه مرتكب تخلف شده بود را متوقف كردند. 

او گفت: در بررسي هاي صورت گرفته از سوابق اين راننده متخلف مشخص شد كه داراي 81 ميليون و 600 هزار ريال جريمه پرداخت نشده است.

سرهنگ طلايي با اشاره به اين مطلب که راننده پژو داراي 34 نمره منفي در گواهينامه خود است، گفت: خودروي مذكور برابر قانون راهنمايي و رانندگي توقيف و روانه پاركينگ شد و راننده آن جهت سير مراحل قانوني به پليس راه استان همدان معرفي و گواهينامه وي نيز ضبط شد.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي انتظامي استان همدان در خاتمه گفت: پليس با اعمال قانون به دنبال اين است تا شهروندان با رعايت قوانين و مقررات سهم خود را در تامين امنيت ايفا كنند.

47282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    12 1
    ای کاش این قانون برای همه مامور و معمول و رییس و معاون و ... یکسان بود ای کاش ای کاش ای کاش
  • ashkan A1 ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    22 2
    من یه بار رفتم همدان با دیدن رانندگی مردمش روزی 1000 بار دورد فرستادم به تهرانی ها بیشتر شبیه میدان جنگ بود تا خیابان کلاهم بیفته اونجا دیگه نمی رم