فارس نوشت:

به دنبال پیشروی آتش در شمال کالیفرنیا و قرار گرفتن حدود دو هزار خانه در معرض خطر آتش‌سوزی، فرماندار این ایالت اعلام وضعیت فوق‌العاده کرد.

به نقل از شبکه فاکس‌نیوز، مسوولان آتش‌نشانی در شمال ایالت کالیفرنیا روز چهارشنبه، اعلام کردند که بیش از دو هزار خانه و یکهزار و ۵۰۰ ساختمان کوچکتر در معرض خطر آتش‌سوزی که در شرق «ساکرامنتو» خارج از کنترل شده است، قرار گرفته‌اند.

دپارتمان جنگلداری و مقابله با آتش‌سوزی کالیفرنیا اعلام کرد که حدود دو هزار و ۵۰۰ آتش‌نشان برای مهار آتش که حدود ۴۴ مایل مربع از درختان را سوزانده است و تنها ۵ درصد آن مهار شده است، به منطقه اعزام شده‌اند.

شدت آتش‌سوزی به اندازه‌ای است که «جری براون» فرماندار ایالت کالیفرنیا اواخر شب گذشته، چهارشنبه، اعلام وضعیت فوق‌العاده کرد و بودجه‌ای را برای مهار این آتش‌سوزی تخصیص داد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که وزش باد برای آتش‌نشان‌ها که تلاش می‌کنند این آتش را مهار کنند، مشکل ایجاد کرده است.

شرکت‌های بیمه در تلاش هستند مکان‌هایی را برای آن‌هایی فراهم کنند که خانه‌های خود را در این آتش‌سوزی که علت آن در دست بررسی است، پیدا کنند.

در شهر «وید» در مرز «اورگان» نیز آتش‌سوزی موجب شده است که خانه‌های زیادی متحمل خسارت شوند اما مأموران آتش‌نشانی حدود ۶۰ درصد از آتش‌سوزی در این منطقه را مهار کرده‌اند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زضا IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    3 0
    اینجا که نیست زود خاموشش میکنن اینجا بود مهیب نمیشد