فارس نوشت:

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ما از برخی افراد که انتخابات زودهنگام مجلس را کلید زده‌اند گله داریم چرا که بحث سیاسی در شرایط فعلی برای کشور زود است.

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین صبح امروز (شنبه) که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی (ره) برای دیدار با مراجع عظام تقلید به قم سفر کرده‌اند در دیدار با آیت‌الله مکارم‌شیرازی اظهار داشت: امسال را با نام و یاد حضرت فاطمه زهرا (س) شروع کرده‌ایم و با همین نام نیز تمام می‌کنیم و امیدواریم که در سایه الطاف حضرت زهرا نظام جمهوری اسلامی توفیقاتی را داشته باشد.

وی افزود: جامعه اسلامی مهندسین اعتقاد دارد که در مسیر فرهنگی و سیاسی با جامعه روحانیت و مراجع عظام همراهی و با آن‌ها همگام باشد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در خصوص شعار سال مبنی بر فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی نیز تصریح کرد: دولت یازدهم در سالی پرمشغله و خطیری قرار دارد و در بعد خارجی و داخلی همچون سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دغدغه‌های بسیاری وجود دارد. تورم، اشتغال و تولید از یک سو و گفت‌وگوهای خارجی نیز از سوی دیگر حساسیت زیادی را ایجاد کرده است.

باهنر تاکید کرد: ما دولت را به شرط اعتدال، خردورزی و پافشاری بر اصول انقلاب اسلامی حمایت می‌کنیم و وظیفه خود می‌دانیم که در کنارشان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز در برخی از امور گره‌های کوری وجود دارد اظهار کرد: این گره‌های کور گاها از سوی برخی فشارهای خارجی بوده و یا از سوی ما مسئولان به وجود آمده است که باید همه در رفع و باز شدن این گره‌ها اهتمام بورزیم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین همچنین در پایان ضمن انتقاد از کلید زدن زودهنگام برخی از جریانات سیاسی درخصوص دهمین دوره انتخابات مجلس گفت: ما از برخی‌ها که انتخابات زودهنگام را کلید زده‌اند گله داریم چراکه بحث سیاسی زود است و کشور آن‌قدر در گردنه‌های مختلف مشکلات قرار دارد که باید همه با کمک با هم کشور را از این گردنه‌ها عبور دهیم.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ملکی IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 1
    نماینده محترم این حرکت اگرقانونی است جایی برای گله ندارد واگرغیر قانونی است نظارت وجلو گیری از اعمال وظیفه کدام سازمان یا نهادو.....است