هدیه یک هنرمند به هواداران پرسپولیس / خواجه‌نوری به صحنه بازگشت

داریوش خواجه‌نوری خواننده و آهنگساز این روزها در تدارک برپایی کنسرتی در شهر تهران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او که طی چهار سال گذشته کنسرتی را برگزار نکرده می خواهد در روزهای اول و دوم اردیبهشت در تالار وحدت به صحنه برود.

این نوازنده گیتار، نام این کنسرت را «بازگشت» گذاشته؛ کنسرتی که از سه قسمت تشکیل شده و در آن مخاطبان موسیقی قرار است با اجرای متفاوتی مواجه شوند.

او که در 8 سال گذشته تنها دو کنسرت برگزار کرده بود، درباره دلایل برگزار نکردن کنسرت در تهران و سایر شهرهای ایران می‌گوید:«شرایط مساعد نبود، اما الان با حضود آقای علی مرادخانی در راس معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آقای پیروز ارجمند در دفتر موسیقی اوضاع فرق کرده، این دوستان در حوزه موسیقی متخصص وهستند و در حال حاضر هنرمندانی که از صحنه دوربوده اند، به تکاپو افتاده اند تا دوباره کنسرت برگزار کنند.»

این برنامه البته پیش درآمدی است برای کنسرت‌های خواجه نوری در نیمه اول سال جاری؛« در واقع می توانم بگویم که در نیمه اول امسال ما هر ماه در تهران و سایر شهرها برنامه دارم.»

این کنسرت قرار است درسبک پاپ، فلامنکو و فیوژن (تلفیقی) اجرا شود. اکثر آثاری که برای اجرا در این برنامه انتخاب شده جدید است. خوتجه نوری می‌گوید:«ما سعی کردیم موسیقی با طراوتی آماده کنیم تا شبی خاطره انگیز برای مردم رقم بزنیم.»

در بخش فیوژن(تلفیقی) این کنسرت، هادی منتظری نوازنده شناخته شده کمانچه داریوش خواجه نوری و گروه را همراهی می‌کند. خواننده برنامه یاد شده هم خود خواجه نوری است.

این آهنگسار البته یک خبر دیگر هم برای هوادارن تیم سرخپوش پایتخت دارد. تیمی که امسال با مربیگری علی دایی در لیگ برتر به مقام نایب قهرمانی دست یافت و موفق به دریافت سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا شد.

خواجه نوری می‌گوید: «ترانه پرسپولیس هم بالاخره پس از چهارسال سختی قرار است در یکی دو هفته آتی بیرون بیاید.»

او از این ترانه به عنوان هدیه‌ای نام می‌برد که به مناسبت نایب قهرمانی پرسپولیس به هواداران این تیم تقدیم می‌شود.

این خواننده و نوازنده گیتار، در نظر دارد آثار صوتی و تصویری جدید را هم روانه بازار موسیقی کند؛ «همانطور که گفتم، حضور یک تیم مجرب در بخش هنری و موسیقایی وزارت ارشاد، این انگیزه را در من به وجود آورد تا اثار جدیده را روانه بازار کنم.»

«افق» و «بیکران» دو اثری هستند که قرار است این هنرمند موسیقی کشورمان روانه بازار کند.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    32 4
    واقعا یادش بخیر آلبومهای کلبه و ساز بارون چقدر شنیدنی و دوست داشتنی بودند. کلا خوانندگان نسل اول موسیقی پاپ مثل خواجه نوری و امیر کریمی و ناصر عبداللهی و محمد اصفهانی و علیرضا عصار و مانی رهنما و حسین زمان و سعید شهروز و گروه آریان و .... رو خیلی خیلی بیشتر از خوانندگانی که الان معروف هستند، دوست دارم.
  • وحید EU ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    2 0
    دوست داریم بخاطر پرسپولیس محبوب