ایسنا نوشت:

رسول خادم اظهار کرد: عملکرد تیم ملی در جام‌جهانی نسبتا خوب بود ولی بیش از کسب نتیجه آن چیزی که برای ما حائز اهمیت بود ارزیابی تدارکاتی از نفرات بود به ویژه برخی کشتی‌گیران اصلی و همچنین کشتی‌گیران جوان تیم دوم. البته نواقصی داریم که هنوز برطرف نشده است؛ ضمن این که رقابت در آمریکا شرایط روانی متفاوتی دارد و مدیریت روانی متفاوتی را می‌طلبد.

 

وی ادامه داد: مجموعه کشتی‌گیران کادر فنی و پزشکی همگی همکاری و هماهنگی خوبی با یکدیگر داشتند، ضمن این که بهتر از این هم می‌توانیم باشیم. البته تیم ایران خیلی تنها به جام جهانی اعزام شد.

 

خادم در مورد محک خوردن برخی کشتی‌گیران و افت و خیزهایی که داشتند، ادامه داد: به دلیل پائین آمدن سطح کیفی تورنمنت های بین المللی به ناچار برخی رویارویی هایی در جام جهانی رخ داد که در تورنمنت ها کمتر فرصت آن است. البته مسابقات تیم به تیم این فرصت را فراهم می کند که برخی اشتباهات و نواقص که می تواند در المپیک یا مسابقات جهانی پر هزینه باشد، را در اینجا با تبعات کمتر تجربه کرد. این موضوع در مورد لشگری و رحیمی وجود داشت.

 

وی به عملکرد برخی کشتی گیران جوان تیم اشاره کرد و گفت: تیم دوم و تیم جوان ایران در حال جوانه زدن است و آثار آن را داریم می‌بینیم.

 

خادم به قهرمانی ایران در خاک آمریکا اشاره کرد و گفت: به وجود آوردن چنین فضای سیاسی مثبتی در خارج از کشور شاید با صرف میلیون ها دلار هزینه امکان پذیر نباشد اما این کار توسط کشتی انجام شد. در شرایطی مبارزه کردیم که مردم علاقمند به کشور با سلایق و تفکرات اجتماعی و سیاسی مختلف زیر پرچم ایران و با یک شعار واحد برای حمایت از تیم ملی گرد هم جمع شدند آن هم در فضای سیاسی خاصی که در لس‌آنجلس وجود دارد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 345061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
    77 1
    خیلی کارت درسته رسول خان
  • بی نام AU ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
    53 4
    نتيجه بسيار خوبي بود ولي جام جهاني تورنمنت درجه دوم به حساب مى آيد ، عيار تيم را بايد در مسابقات جهانى و المپيك سنجيد
  • بی نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
    13 16
    خوب ايني كه گفته بهتر از اين باشيم يعني چي ؟!!!!!!!