سالگادو در گفت و گوی اختصاصی با خبرآنلاین:من و کارلوس قهر نکردیم ،خسته بودیم و کنفرانس هم بی نظم!

میشل سالگادو از کارلوس کروش ، حضور ستاره های بزرگ فوتبال دنیا و فوتبال ایران می گوید.

غزال زیاری - خبرگزاری خبرآنلاین : میشل سالگادو ، ستاره پیشین رئال مادرید ، او یکی از بهترین دفاع کنارهای دنیا در عصر خودش و عصر طلایی سال های پایانی قرن بیستم و دهه ابتدایی قرن بیست و یکم فوتبال دنیا بود. او حالا برای انجام بازی خیرخواهانه بیش از 15 بازیکن سرشناس فوتبال دنیا را به تهران آورده تا رودرروی ملی پوشان پا به سن گذاشته فوتبال ایران بچیند. او قبل از این بازی بزرگ در گفت و گویی اختصاصی با خبرآنلاین از این دیدار گفته است. گفت و گویی که در حاشیه افتتاح یکی از شعب فروشگاه های آدیداس (فروشگاه ارک تجریش) در تهران گرفته شده است. گفت و گویی که با همکاری آقایان بهنام و ناتان قبادی انجام شده است.

نتیجه بازی فردا را چگونه پیش بینی می کنی؟بهترین های ایران دور هم جمع شدند که ستاره های دنیا را ببرند!

«با خنده» پس بازی قشنگی می شود ، طبیعتا ما همیشه دوست داریم ببریم! اما بازی سختی است. چون ستاره های ایران مقابل ستاره های کل دنیا است . البته من می دانم که سخت ترین چیز برای بازی در ایران ، بازی برابر تماشاگران است. خوشحالم که در یک بازی خیریه در این جو بازی می کنم(دوباره می خندد)می دانم خیلی از مردم خوب شما می آیند تا ستاره هایی که بازی شان را دوست داشتند ، از نزدیک ببینند. خیلی از این بچه ها هیچ وقت به ایران نیامده بودند و این اولین دیدارشان از تهران است. ما خیلی خوشحالیم که مردم یک کشور دیگر در دنیا را از نزدیک می بینیم و البته خیلی بیشتر خوشحالیم که همه دست در دست هم ، می خواهیم برای یک بازی خیریه و کمک به بیماران پا به توپ شویم. این خودش بزرگترین پیروزی برای همه ماست.

آیا حاضری دوباره برای بازی خیریه به ایران بیایی؟

 این یک امتحان است که من دارم انجام می دهم. هدف من خیریه بوده و آماده ایم تا کار های بیشتری هم انجام دهیم. به نظرم این یک شروع خوب برای ما و برای فوتبال ایران است تا بتوانیم در کنار هم باشیم.

نظر روبرتو کارلوس درباره ایران چه بود؟ انگار دلخور شده بودید؟

مشكل اين بود كه ما نتوانستيم زياد استراحت كنيم. كنفرانس مطبوعاتي هم كمي شلوغ بود. ما عصباني نشديم ولي وقتي رسيديم خيلي خسته بوديم. این اتفاق ها طبیعی است. امیدوار بودیم کنفرانس خبری منظمی برگزار شود اما این طور نشد. ولی امروز در تهران بودیم و چند برنامه را پشت سر گذاشتیم. البته فردا هم به یک بازی زیبا امیدوارم. بازی زیبایی که طرفداران زیادی داشته باشد.

قبلا گفته بودید بازی های ایران در جام جهانی را دیدی،تظرت درباره آن بازی را می گویی؟

ایران در آن بازی فوق العاده بود. کاملا برنامه ریزی شده توانستید تیم دوم دنیا را آزار بدهید و آنها را کنترل کنید. شما شانس گرفتن امتیاز در آن بازی را هم داشتید اما بازیکنی مثل مسی روبروی تان بازی می کرد.ولی بهترین تاکتیک را در آن بازی انتخاب کرده بودید. من کروش را می شناسم چون او زمانی در رئال مربی من بود. او تجربه زیادی دارد. من همه بازیهای جام جهانی را دیدم. کروش سبک متفاوتی دارد و بلد است چه کار باید بکند.

راستی چطور شد که کارلوس کروش در رئال موفق نشد. تیم آنهمه ستاره داشت اما هیچ یک از 3 جام اصلی را نبرد.

 نه ایطور نیست در آن فصل ولی خیلی بدشانس بود. ما از او راضی بودیم و تا ماه مارس تا یک قدمی فتح سه جام قهرمانی پیش رفتیم اما در نهایت در فینال جام حذفی باختیم. درک این ماجرا برای همه ما سخت بود. در طول دو ماه همه چیز را از دست دادیم. ولی آن سال، سالی بود که می توانستیم همه جام ها را ببریم ولی بدشانسی زیادی آوردیم.

در طول فصل های اخیر پرز، رییس باشگاه رئال مادرید خرید های فراوانی انجام داد که از نظر خیلی ها اصلا موفق نبودند و این خرید ها را ناکامی های بزرگی برای رئال می دانند. نظر شما چیست؟

این طور نیست. به عنوان مثال رئال دو سال قبل قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و دهمین قهرمانی را بدست آورد. همه چیز عالی به نطر می رسید ولی همیشه همین طور است، در رئال شرایط همیشه سخت است و تنها چیزی که به چشم می آید برد است. فرق بین ناکامی و موفقیت دو دقیقه است. حالا دوره جدیدی در آستانه شروع است و یک سرمربی جدید با سبکی جدید روی کار آمده و خیلی زود است بخواهیم در این باره صحبت کنیم. زمان برای قضاوت کردن زیاد است. باید ببینیم که با گذشت زمان تیم رئال خوب خواهد بود یا خیر؟

آیا به سرمربی گری در ایران فکر می کنید؟

 دوست دارم به زودی مربی گری را آغاز کنم. الان مربی کودکان هستم به زودی مربی گری حرفه ای را آغاز می کنم. من آماده دریافت هر پیشنهادی هستم و ادامه کار من بستگی به پیشنهاد های آینده دارد. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =