کروش:برد پرگل تیم ملی ایران مقابل گوام مربوط به سه هزار سال پیش است

کروش در اولین جلسه تمرین تیم ملی به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کروش در اولین جلسه تمرین تیم ملی که در کمپ تیم های ملی برگزار شد به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد. سرمربی تیم ملی درباره انتخاب بازیکن ها گفت: انتخاب بازیکن ها ترکیبی از همه عوامل است. الان نزدیک به 5سال است که من بازیکن ها را می شناسم البته بازی های ابتدایی لیگ برتر هم قطعا تاثیر زیادی در انتخاب داشته. ولی در این مدتی هم که نبودم با کادر فنی تیم ملی در ارتباط بودم و در این چند روز اخیر که برگشتم تصمیمات نهایی را گرفتیم و بازیکنان را انتخاب کردیم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان در پاسخ به سئوالی درباره جوان تر شدن ترکیب تیم گفت: کاری که بنده در سال اول سعی می کنم انجام دهم این است که ترکیبی از بازیکن های باتجربه و جوانی که مستعد هستند را به دست می آورم. در حال حاضر یک سال وقت داریم که بازیکن های جوان را برای مرحله بعدی مسابقات آماده کنیم و در این راستا کاری که داریم انجام می دهیم این است که تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه به دست بیاوریم. البته این یک فرآیند تجربی و تربیتی است که امیدوارم این پروسه آموزشی و توسعه ای که انجام می دهیم موفق باشد.

پس از آن کارلوس کروش در پاسخ به خبرنگاری که از بازی قبلی تیم ملی با گوام به عنوان پرگل ترین بازی ملی ایران یاد کرد گفت: مطمئنا شناخت آنچنانی از این تیم نداریم و تنها اطلاعات و شناخت ما بنا بر ویدئوهایی است که از این تیم دیده ایم. اما اطلاع دقیق داریم که تیم خوبی است و مطمئنا به خاطر طول مدتی که در اردوها سپری کردند، از آماده سازی بهتری نسبت به ما برخوردار هستند. البته ما هم بازیکنان خیلی خوبی در اختیار داریم بازیکنان باتجربه و مستعدی که این اعتماد را به من می دهند  و ما امیدواریم بتوانیم موفق باشیم.

سرمربی تیم ملی همچنین به خبرنگاری که از دیدار قبلی تیم ملی با تیم گوام به عنوان پرگل ترین بازی ملی ایران یاد کرد گفت: این نتیجه که شما به آن اشاره می کنید مربوط به زمانی است که واسدگاما (یک مربی پرتغالی) هنوز زنده بود. مربوط به سه هزار سال پیش است و دقیقا به زمانی برمی گردد که تیم ملی پرتغال یک تیم مستقر در بندرعباس داشتند که به زمان خیلی قبل برمی گردد و الان دیگر اینطور نیست.

کارلوس کروش که پیش از این در خبرها آمده بود فردا در بازی خیریه ستارگان ایران و ستارگان جهان  به عنوان مربی روی نیمکت ستاره های جهان می نشیند، درباره این مسابقه گفت: من امروز تازه درباره این بازی که قرار است فردا انجام شود شنیدم. امیدوارم هم برای بازیکن ها و هم برای هوادارها که به ورزشگاه می آیند، بازی خوب و سرگرم کننده و لذت بخشی باشد. ولی من دخل و تصرفی در آن ندارم، چون از آن هیچ اطلاعی از آن نداشتم. امروز شنیدم که که روبرتو کارلوس هم به ایران آمده. مطئنم هوادارهای فوتبال ایران از دیدن این بازی که بازیکنان ضرب توپ بین المللی و اینترنشنال و آن توانایی های بالای فوتبال را می توانند نشان بدهند، لذت خواهند برد و با فوتبالی که همیشه هوادارها می بینند متفاوت خواهد بود.

 

 

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EE ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    46 9
    مردی امروز ببر نه اینکه بردهای قبلی رو زیر سوال ببری
  • بی نام EE ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    22 11
    به این مرد تیکه چه ربطی داره که تاریخ استعماریشون رو به رخ ما میکشه
    • بی نام IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
      3 0
      ربطی نداره
  • بی نام EE ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    20 3
    امامقلی خان وقتی در زمان شاه عباس تیم پرتقالی مستقر در بندر عباس را شکست داد مربی آن تیم را کشت و بازیکنان را به انگلیسی ها سپرد
  • بی نام A1 ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    79 10
    واسکودو گاما دریانورد پرتغالی بوده و محض اطلاع شما ایشان غیر مستقیم به استعمار پرتغال در جنوب ایران طعنه زده.
    • بی نام A1 ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
      11 25
      این کارلوس مرد خوبی نیست. با این حرفش ایرانی ها رو تحقیر کرده
  • بی نام A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    31 7
    آخه گوام باید بای ما خطرناک باشه؟
  • رضا A1 ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    20 36
    درود بر کوروش کبیر ناجی افسانه ای فوتبال ایران باور کنید قبل از تشریف فرمایی ایشان اصلا نمیداتستم فوتبال را با کدام ذ مینویسند
  • بدون نام ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    10 1
    سواد خبرنگار هاي ما رو .. واسكودوگوما رو نوشتيد مربي پرتقالي...
  • بی نام A1 ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    28 22
    خب راست گفته بنده خدا. بعضی از ما فکر میکنیم گوام هنوز همون گوامه مگه مالدیو که یه زمانی 17 گل خورد فقط یه هفته بعدش 9 گل نخورد؟ اون که فقط یه هفته گذشته بود نتیجش اینقدر فرق کرد این که این همه سال گذشته معلومه که 19 گل محاله..
  • على US ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    10 2
    محض اطلاع واسكودوگاما در سال ١٥٢٤ ميلادى مرده. يعنى ٤٩١ سال پيش نه سه هزار سال.
  • ایلیا A1 ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    1 6
    باز خوبه این بنده خدا ی حرف زد استعداد ابن همه کارشناس تاریخ شکوفا شد
  • بی نام IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    1 5
    بابا قشنگ معلومه این بنده خدا شوخی کرده. چرا بعضی از ما جنبه شوخی نداریم؟