مناطق تحت کنترل تروریست ها در حومه درعا در جنوب سوریه در نتیجه عملیات ارتش سوریه یکی پس از دیگری در حال آزاد شدن است.

 

 

 

 



"دارین فضل" خبرنگار شبکه العالم روز یکشنبه گزارش داد، ارتش سوریه شهرهای « أبطع » و «داعل» را در اطراف شهر درعا واقع در جنوب سوریه به محاصره درآورد تا هر چه زودتر عملیات آزادسازی آن را آغاز کند.
در همین حال، ارتش سوریه مواضع تروریست های مسلح و اتاق عملیات آنها را در «درعا البلد» و منطقه «المحطه» به محاصره درآورد تا به این وسیله شرق این شهر را از غرب آن جدا کند.
گزارش ها حاکی است که مناطق تحت کنترل تروریست ها در جنوب سوریه مانند منطقه «الشیخ مسکین» و «عتمان» یکی پس از دیگری در حال آزاد شدن است.
ثابت محمد کارشناس نظامی به خبرنگار العالم گفت: پس از کنترل یگان های ارتش سوریه بر شهرک «عتمان» طی عملیاتی برق آسا، اکنون ارتش در حال آماده شدن برای توسعه دایره عملیات خود به طرف منطقه «داعل»، « أبطع» و«اليادوده» است.
تامین امنیت جاده دمشق- درعا در صدر اولویت و اهداف عملیات نظامی در این مناطق است و مواضع تروریست های مسلح در این منطقه در معرض حمله سنگین توپخانه ارتش قرار دارد.

این کارشناس نظامی گفت: در عملکرد مبارزان سوری و مبارزان دوست و هم پیمان در چارچوب راهبردهای مورد نظر تحولی روی داده است. راهبرد سلب اراده جنگیدن از دشمن بدون جنگ از جمله این راهبردها است. مجموعه ای از عوامل سبب شد تا عناصر مسلح روحیه خود را از دست بدهند که پیروزی های میدانی نیروهای ارتش از جمله این عوامل است.
بر اساس این گزارش، عناصر گروهک های مسلح اکنون دچار یاس و ناامیدی شده اند
دارین فضل خبرنگار العام به نقل از منابع میدانی اعلام کرد که احتمال دارد شهرک ها و مناطقی که تروریست های مسلح بر آنها تسلط دارند، هر چه زودتر آزاد شوند.

31050

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =