برگزاری مراسم اختتامیه سی‌ودومین مسابقات بین‌المللی قرآن با حضور علی لاریجانی

خبرگزاری مهر نوشت:

مراسم اختتامیه سی ودومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم عصر روز جمعه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، مسئولان کشوری و لشگری، در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

حسن ربیعی سخنگوی سازمان اوقاف گفت: مراسم اختتامیه سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، عصر روز جمعه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، مسئولان کشوری و لشگری، نمایندگان مجلس، سفرا، جامعه قرآنی و شرکت کنندگان بیش از ۸۵ کشور جهان در سالن اجلاس سران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو رشته حفظ کل و قرائت همراه با اجرای صد ها برنامه فرهنگی ، هنری ، قرآنی و آموزشی در حال برگزار ی است، افزود: این دوره از مسابقات از جمعه ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور رئیس جمهور آغاز و عصر روز جمعه یکم خردادماه با حضور و سخنرانی دکتر علی لاریجانی پایان می یابد .

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف افزود: مسابقات بین المللی قرآن کریم بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام است که در این دوره با تلاش وهمت افزون سازمان اوقاف و همه دست اندر کاران و مشارکت نهادها و سازمانها به نحو مطلوبی در حال برگزاری است.

سخنگوی سازمان اوقاف با بیان اینکه امسال فوق برنامه های مسابقات و همایشهای جنبی رونق چشمگیری داشته است، افزود: حضور مردم و استنقبال از برنامه های جنبی و همایشهای علمی و کارگاههای آموزشی و تربیتی و پوشش رسانه ای رشد افزونتری داشته است.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =