مهر نوشت:

مدير راهداری اداره كل راه و شهرسازی كردستان با اشاره به آغاز زمستان زودرس در اين استان گفت: با توجه به بارش برف در اوايل آبان ماه كار برف روبی در جاده های اين استان و استقرار اكيب های زمستانی خيلي زودتر در كردستان فعاليت خود را آغاز كرده اند.

محمد راشد مدرس گرجي با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستاي برف روبي در جاده هاي استان كردستان گفت: بر اساس عرف سالهاي گذشته معمولا برنامه هاي زمستاني در جاده هاي استان كردستان از 15 آاذر ماه آغاز مي شد ولي امسال و به دليل بارش برف در بعضي از مسيرهاي استان كردستان اين كار از اوايل آبان ماه آغاز شده است.
او ادامه داد: با توجه به هماهنگي هاي به وجود آمده بين اداره كل هواشناسي استان كردستان خوشبختانه آمادگي هاي لازم در اين خصوص صورت گرفت و تجهيزات مورد نياز در مسيرهاي مختلف تامين شد به موقع برف روبي در مسيرهاي صعب العبور استان به ويژه در شهرستان هاي سروآباد، سقز و بانه صورت گرفت.
مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي استان كردستان گفت: در حال حاضر 30 راهدارخانه ثابت و سيار در سطح جاده هاي بين شهري و اصلي استان كردستان فعاليت دارند كه در مجموع در قالب 37 اكيپ زمستاني با 350 دستگاه وسيله نقليه در حال خدمت رساني به مردم هستند.
او با اشاره به فعاليت نيروي انساني به كارگيري شده در اين بخش يادآور شد: در همين بخش نيز بالغ بر 400 نفر نيروي انساني در حوزه هاي مختلف راهداري در سطح استان كردستان در قالب طرح زمستاني به كارگيري شده و مشغول به فعاليت هستند.
او در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به وضعيت راه هاي روستايي و فرعي در استان كردستان يادآور شد: در حال حاضر بخش زيادي از خدمات اين حوزه از سوي بخش خصوصي انجام مي شود ولي به دليل حجم بالاي راه هاي روستايي به مراتب بايد تيم ها و اكيپ هاي بيشتري به كارگيري شوند.


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    2 0
    دوباره شروع شد: برف از نو، بهانه غافلگيري از نو