سرمربی پرسپولیس می گوید تمام تلاش آنها این است که سه امتیاز بازی با استقلال را کسب کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛حمید درخشان در کنفراس خبری اش پیش از بدربی بزرگ پایتخت گفت:«ابتدا درگذشت غلامحسین مظلومی را تسلیت می گویم.همچنین سالگرد درگذشت پرویز دهداری عزیز را.»

درخشان سپس ادامه داد:«امیدوارم فردا بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم.ما متاسفانه به دلیل مصدومیت محمد عباس زاده را در اختیار نداریم.ضمن اینکه امروز صبح هم صادقیان آسیب دید و باید از پایش عکس بگیرد تا مشخص شود میزان مصدومیتش چقدر است.»

خبرنگاری از او پرسید که چه ارزیابی از دربی پایتخت دارید که درخشان این واکنش را نشان داد:«این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد.استقلال همیشه تیم بزرگی بوده و ما به دنبال این هستیم که نقاط قوت این تیم را مهار کنیم.با توجه به داشته هایمان امیدوارم که روز خوبی را داشته باشیم و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.دربی قابل پیش بینی نیست.ربی یک بازی بزرگ است و به بازیکنان فشار می آورد.همین مساله می‌تواند باعث شود تا بازیکن نتواند شرایط ایده‌آلش را نشان دهد. با این همه به دنبال آماده کردن روحی - روانی تیم هستیم و می‌خواهیم توانایی‌مان را نشان دهیم.»

آیا دربی مساوی می شود؟درخشان در این مورد نظر می دهد:«قابل پیش بینی نیست.اتفاق هایی در بازی می افتد که ممکن است همه چیز را تغییر دهد.تلاش ما برای گرفتن سه امتیاز است و می خواهیم با پیروزی از زمین خارج شویم.»

اما حرف سرمربی پرسپولیس با هواداران.آنجا که او می گوید:«هواداران همیشه سرمایه ما بودند و وجودشان گرمی‌بخش استادیوم است. امیدوارم که در طول 90 دقیقه‌ یار دوازدهم ما باشند و شرایط خوبی را برای ما مهیا کنند. آنها باید ثابت کنند که ما تماشاگران خوبی داریم.»

خیلی ها می گویند پرسپولیسی ها بازیکنان کم تجربه ای برای این بازی دارند.اما حرف های درخشان در این مورد:«بازی بزرگ،بازیکن بزرگ هم می خواهد.ما بر اساس آنچه داریم به میدان می‌رویم و مطمئن باشید همه تلاشمان را می‌کنیم تا با سه امتیا‌ز از زمین خارج شویم.»

خبرنگاری به درخشان گفت که بازیکنان استقلال تجربه بالایی دارند که او گفت:«خب ،این یک امتیاز ویژه برای آنهاست.داشتن تجربه در دربی خوب است اما ما سعی می کنیم که جوانان مان را آماده این بازی مهم کنیم.آنها می توانند با دوندگی بالا تلاش کنند تا تیم نتیجه خوبی بگیرد.»

انتخاب یدالله جهانبازی به عنوان داربی و نظر درخشان درباره این داور:«این بازی باید یک داور داشته باشد و فرقی نمی‌کند چه کسی داور بازی باشد. امیدوارم هر کسی که بازی را قضاوت می‌کند، کم‌اشتباه باشد و روی تیم‌ها کمتر تاثیر بگذارد.ما می‌رویم که سه امتیاز بازی را بگیریم و کاری هم به نحوه بازی تیم حریف نداریم. نمی‌خواهیم درباره اینکه آن‌ها می‌خواهند اتوبوسی بازی کنند هم فکر کنیم. ما فقط به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستیم. امیدوارم با انجام یک بازی تهاجمی، به این مهم دست یابیم. البته ریسک نمی‌کنیم و در کنار انجام یک بازی تهاجمی محتاطانه نیز عمل خواهیم کرد.»

آیا باشگاه پرسپولیس اولتیماتومی را به شما داده است.درخشان این سوال را هم این طور پاسخ داد:«نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا درمی‌آید. کجای دنیا بعد از 5 بازی کسی که تیم را نبسته و وسط فصل آمده، بعد از 5 بازی قرار است اولتیماتوم بگیرد. اگر قرار است من بروم پس چرا من را آوردید؟ کسی به من اولتیماتوم نداده است.»

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت:« ما مدام‌ از عرب‌ها ایراد می‌گیریم که چرا این قدر سریع مربی عوض می‌کنند. یک مربی فرصت می‌خواهد و باید به او زمان داد تا تیم را بازسازی کند. هیچ کجا تغییر مربی به این سرعت مرسوم نیست. همان طور که گفتم کسی به ما چیزی نگفته اما اگر قرار است بعد از این بازی هم اتفاقی رخ دهد ما در خدمت هستیم و مشکلی وجود ندارد.»

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =