ناصر ابراهیمی گفت: برانکو مربی خوبی نیست. من او را به عنوان یک مربی درجه دوم می‌شناسم.

خبرورزشی نوشت: ناصر ابراهیمی سرمربی اسبق تیم ملی درخصوص شرایط دو تیم پرسپولیس و استقلال با ما هم‌صحبت شد.
بازي پرسپوليس و الهلال در عربستان چطور بود؟
پرسپوليس حرف خاصي براي گفتن نداشت همان‌طور كه در بازي رفت هم آنچنان قوي ظاهر نشد. تعداد پاس‌هاي الهلالي‌ها زياد بود و حدود 66 تا 70 درصد مالكيت توپ را در اختيار داشتند. هافبك‌هاي پرسپوليس در طول بازي سرگردان بودند و فقط زماني كه الهلال از پرسپوليس جلو افتاد، سرخپوشان براي جبران گل خورده كمي پيشروي كردند كه با ضدحملات تند و تيز ميزبان غافلگير مي‌شدند.

تدبير برانكو براي اين بازي چه بود؟
پرسپوليس برنامه خاصي نداشت. برانكو هم مربي خوبي نيست. من او را به عنوان يك مربي درجه دوم مي‌شناسم همان‌طور كه كروش را مربي درجه يك مي‌دانم. پرسپوليس بسته بازي كرد، وقتي گل خورد جلو كشيد و باز شد و گل‌هاي بعدي را هم دريافت كرد. اين نشان مي‌دهد پرسپوليس كار خاصي انجام نداد و برانكو هم نتوانست كار خاصي انجام دهد.

براي چندمين بار مزايده سرخابي‌ها به هم خورد، نظر شما در اين خصوص چيست؟
نمي‌دانم دوستان دارند چه‌كار مي‌كنند. همين الان كه پرسپوليس و استقلال دولتي هستند، پس چرا مي‌خواهند آنها را به سايپا و سمند واگذار كنند. مگر سايپا و سمند دولتي نيستند؟ يعني دولت از اين جيب به آن جيب مي‌كند؟ خصوصي‌سازي يعني اينكه همه تيم‌هاي فوتبال ما به بخش خصوصي واگذار شوند نه اينكه الان در ليگ برتر اكثر تيم‌ها به نوعي دولتي هستند و دولتي هم باقي بمانند.

استقلالي‌ها به دنبال جذب مربي هستند. به نظر شما مربي خارجي بهتر است يا داخلي؟
استقلال نياز به يك مربي ايراني خوب و بابرنامه دارد. ضمن اينكه بايد مثل نفت تهران جوانگرايي كند و با صبر و حوصله حاصل كارش را هم ببيند. آوردن مربي خارجي و ادامه كار با يكسري بازيكنان بي‌انگيزه و پا به سن گذاشته، كار درستي نيست. به نظرم سرخابي‌ها نبايد بازيكنان بالاي 26، 27 سال داشته باشند.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =