استقلال و پرسپولیس مشتری جدید پیدا کردند/اداره کل ورزش و جوانان استان تهران

اداره کل ورزش و جوانان تهران خواستار در اختیار قرار گرفتن دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس شد.

ایسنا نوشت:اداره کل ورزش جوانان استان تهران برای در اختیار گرفتن دو تیم استقلال و پر‌سپولیس درخواستی را به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرده است.

حمیدرضا گرشاسبی، مدیر کل ورزش و جوانان تهران با اشاره به ارائه این درخواست به وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: ما درخواست کردیم تا دو تیم استقلال و پر‌سپولیس را به مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران واگذار کنند تا ما همانند سایر استان‌ها که تیم شهرشان را در اختیار دارند بتوانیم این دو تیم را در اختیار داشته باشیم.

او افزود: در صورت واگذاری این دو تیم به اداره ورزش و جوانان استان تهران ما می‌توانیم حاشیه را کنار بزنیم و این دو تیم را به شکل شایسته‌ای اداره کنیم. تهران این پتانسیل‌ را دارد که سرخابی‌ها را در اختیار داشته و به عنوان پایتخت باید الگوی استان‌های دیگر باشد.

گرشاسبی با اظهار تاسف از نقش نداشتن اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در امور سرخابی‌ها خاطر‌نشان کرد: متاسفانه حتی این اداره کل در جلسات هماهنگی این دو تیم دعوت نمی‌شد و هیچ نقشی را در این دو تیم ایفا نمی‌کرد. ما باز هم اعلام می‌کنیم که این آمادگی را داریم که پر‌سپولیس و استقلال را در اختیار بگیریم و آنها را از این شرایط بحرانی نجات دهیم.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران در پایان خاطر‌نشان کرد: با حضور اسپانسرهای توانمندی که وجود دارد می‌توانیم این دو تیم را از نظر مالی نیز تامین کنیم.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =