نمایش آثار کاریکاتوریست های گیلان در خانه کاریکاتور ایران

نمایشگاه گروهی جمعی از کاریکاتوریست های گیلان که در سطح بین المللی به صورت خود جوش فعالیت داشته و جوایزی کسب کرده اند، با همکاری خانه کاریکاتور و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از دوم خرداد در خانه کاریکاتور ایران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین ، مجید امینی، مسئول انجمن کاریکاتور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت ضمن اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه با آثاری از طراوت نیکی، کامیار ذهب اصلی، ماکان پوراحمد جکتاجی، عاطفه مدنی، جواد تکجو، پرهام وفاتبار، داریوش رمضانی، عماد صالحی، مهدی رضایی، آبتین سمیعی، علی تجدد، پیام وفاتبار، جعفر نیازی، شهرام نبی زاده و مجید امینی برگزار شده است.
وی افزود: همچنین آثار هنرمندان غیرگیلانی، سامان ترابی، سجاد رافعی و مجتبی حیدرپناه نیز در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته اند.
امینی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به صورت کاملا مستقل برگزار شده، محوریت آثار این نمایشگاه را موضوع "متقلب" عنوان کرد.
مسوول انجمن کاریکاتور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت خاطرنشان کرد: نمایشگاه مذکور تا 12 خرداد 94، در محل گالری خانه کاریکاتور واقع در تهران، تقاطع همت و شریعتی، خیابان گل نبی غربی، بعد از میدان کتابی، شماره 44 پذیرای علاقمندان خواهد بود.
شایان ذکر است پوستر این نمایشگاه حاصل زحمت مجید امینی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =