برگزاری دومین نشست کنگره شهدای ورزش کشور/کیومرث هاشمی: شهدای ورزش چراغ راه آینده ورزش کشور هستند

دومین نشست شورای سیاست گذاری کنگره شهدای ورزش کشور با حضور اعضای آن در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

سایت کمیته ملی المپیک نوشت:در ابتدای این نشست  مجید مشایخی رئیس ستاد کنگره شهدای ورزش کشور به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص هماهنگی با مراجع ونهادهای ذیربط،برگزاری جلسه با تربیت بدنی ناجا، پیگیری تکمیل شده لیست شهدای ورزشکار از بنیاد شهید و وزارت ورزش و جوانان پرداخت.
در ادامه کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به حضور موفق بسیج ورزش کشور در عرصه فرهنگی از جمله برگزاری کنگره شهدای ورزش ابراز داشت:شهدای عزیز و بخصوص شهدای ورزش کشور حق بزرگی بر گردن تمامی مردم ایران داشته و کمیته ملی المپیک در تمامی زمینه  ها این آمادگی را دارد تا در پاسداشت خون شهدای عزیز و نکو داشت یاد شهدای ورزش کشور همه نوع همکاری با کنگره شهدای ورزش داشت باشد.
وی ادامه داد:دیدار هفته گذشته ورزشکاران با مقام معظم رهبری باعث تقویت روحیه جامعه ورزش شد،اینکه ایشان مباحث خوبی در حوزه قهرمانی،همگانی، اخلاق مداری،حفظ ارزشها و پرهیز از تخلفات بیان فرمودند و ما می بایست از فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در منشور رفتاری و جامعه قهرمانی نهایت استفاده را ببریم.
هاشمی خاطر نشان کرد: شهدای ورزش جدای از ورزش کار بودن با حضور در جبهه های نبرد نشان دادند چه در زمان خود و چه در حال حاضرالگوی مناسب اخلاقی برای نوجوانان ، جوانان و مردم بوده و می توانند چراغ راه آینده ورزش کشور در این زمینه باشند.
در ادامه سید محمد پولادگر ضمن اشاره به این موضوع که بهتر است از موازی کاری در این باره پرهیز شود تا خللی در کارها بوجود نیاید گفت:در این سالهای هیچ متولی در ورزش کشور جهت شناساسس شهدا جامعه ورزش کشور اقدام ننموده است ولی در حال حاضر این کار بسیج شایسته است و جای تقدیر دارد و می بایست با سرعت بیشتری در این زمینه گام برداشت.
در ادامه ضمن پخش کلیپی از شهدای ورزشکار، نمایندگان و اعضای دیگر کنگره به ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =