۰ نفر
۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال شد

اسدی جانشین نبی در فدراسیون فوتبال شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علیرضا اسدی جانشین نبی در فدراسیون فوتبال شد.علی کفاشیان، درباره نشست مشترک با محمدنبی و اسدی گفت:« نشست مشترکی را برگزار و از زحمات محمد نبی به خاطر سال‌ها تلاش در عرصه فوتبال تشکر و قدردانی کردیم. تلاش‌هایی که محمد نبی انجام داده است ارج می نهیم و از تجربیات او استفاده خواهیم کرد.»
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال وی افزود: در مورد فعالیت‌ها و برنامه هایی که در فوتبال در حال انجام است نیز با اسدی صحبت کرده ایم و برای وی نیز آرزوی موفقیت داریم. اسدی با فوتبال بیگانه نیست و امیدواریم از تجربیات او استفاده مطلوبی را ببریم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره نشست مشترک با محمدنبی و اسدی گفت:« نشست مشترکی را برگزار و از زحمات محمد نبی به خاطر سال‌ها تلاش در عرصه فوتبال تشکر و قدردانی کردیم. تلاش‌هایی که محمد نبی انجام داده است ارج می نهیم و از تجربیات ایشان استفاده خواهیم.»

وی افزود:« در مورد فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که در فوتبال در حال انجام است نیز با اسدی صحبت کرده‌ایم و برای ایشان نیز آروزی موفقیت داریم. اسدی با فوتبال بیگانه نیست و امیدواریم از تجربیات ایشان استفاده مطلوبی را ببریم.»

اسدی سابقه حضور در تیم ملی در زمان مرحوم دهدای را در کارنامه دارد.وی در تیم بنیاد شهید بازی کرده و زمانی هم ریاست بیمارستان شهدای تجریش را برعهده داشت.اسدی در یک دوره هم (در زمان ریاست کیومرث هاشمی)سرپرست تیم امید بود.

 

 

251 41

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    42 4
    ايشالا توديع كفاشيان عزيزمان
  • بردیا A1 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    32 3
    رییس خودت کی میری؟
  • بی نام A1 ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    5 1
    کاش کفاشیان خودش هم همین فردا بروی برای همیشه،تا فوتبال مملکت از ای وضعیت وانبوه مصایب خلاص شود.
  • بی نام A1 ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    9 0
    باز جای شکرش باقیه خادم نشد دبیر کل