ایسنا نوشت:

جمشید مشایخی گفت: عزیزانی که بعد از آقای ضرغامی مسولیت پذیرفتند امیدوارم در کارهایشان حتما پیروز شوند و این را می‌شود حس کرد که عزیزانی که آمده‌اند قصدشان واقعا خدمت است.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفت‌وگویی با خبرنگار ایسنا، در خصوص رئیس جدید صداوسیما و همچنین رئیس اسبق صداوسیما عزت‌الله ضرغامی اظهاراتی را مطرح کرد و گفت: بعضی وقت‌ها ارزش کار کسی که سال‌ها مسولیتی داشته و شخص دیگری به جایش آمده است را بی‌ارزش قلمداد می‌کنند که من با این موضوع مخالف هستم.

مشایخی در عین حال گفت: نگاه کردن به آن معنا و مفهوم نیست که ما فقط نقاط ضعف را ببینیم و نقاط قوت را نبینیم. انسان سعی می‌کند خطا و اشتباهش کم باشد اما به هر ترتیب اشتباه و خطا می‌کند. اما باید دید تا چه حد آن خطا در مقابل کارهای مثبتی که انجام داده است لطمه زده است.

این بازیگر پیشکسوت همچنین در خصوص ریاست عزت‌الله ضرغامی در طول دوره‌های گذشته بیان کرد: زمانی که آقای ضرغامی 10 سال رئیس صداوسیما بودند کارهای مثبتی در زمینه هنر انجام شد. حال مسائل سیاسی که پیش آمد به آن وارد نمی‌شوم چون کار ما سیاسی نیست و کار دل است. ایشان هم خدمت کرده و بنده به سهم خودم برای ایشان احترام قائلم و به فکرشان هستم. اما عزیزانی که بعد از آقای ضرغامی مسئولیت پذیرفتند امیدوارم که در کارهایشان حتما پیروز باشند.

مشایخی در بخش دیگری از گفت‌وگویش با پیشنهاد به مسوولان جدید صدا و سیما تصریح کرد: رابطه باید کنار برود و در همه زمینه‌ها حق به حق‌دار برسد. اگر کسی کاری را بلد است به او کمک کنند کارش را انجام دهد نه اینکه چون نسبتی با من دارد و من مقامی دارم ایشان کار کند ولی آن کسی که لیاقتش را دارد کنار برود. این چیزها را در جامعه می‌بینیم. جوان‌های با استعدادی در سینما و بویژه تئاتر داریم که حتی به یک سالن 30 نفره قانع بودند پس معلوم است برای شهرت نیامده‌اند و عاشق هنر هستند اما به هر ترتیب نیاز به کمک دارند.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در عین حال اظهار امیدواری کرد: مسئولان عزیز لطف داشته باشند و توجه داشته باشند به این عزیزان، فرزندان و نوادگان ما که به وجودشان افتخار می‌کنیم، راه را باز کنند که بتوانند هنرشان را در خدمت مردم بگذارند.

جمشید مشایخی که در سریال «همه چیز آنجاست» حضور دارد در خصوص همکاری‌اش با این مجموعه گفت: مجموعه‌ای که در آن ایفای نقش می‌کنم، گروه خوبی هستند از کارگردان گرفته تا بازیگران و هنرپیشه‌هایی که بازی می‌کنند، همه واقعا عزیزند.

این بازیگر پیشکسوت در پایان در خصوص قصه «همه چیز آنجاست» گفت: قصه «همه چیز آنجاست» را دوست دارم.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارون IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    80 6
    به امید سلامتی روز افزون این مرد با شخصیت و فهیم و درستکار.
  • بی نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    41 3
    آقای مشایخی اگرچه بطور تلویحی به اشتباهات ضرغامی در دوره هشت ساله ریاست بر صدا و سیما اذعان کرده اما همانطوریکه عرض کردم ایشان فقط بصورت تلویحی به این موضوع اشاره کرده اند . من که منتی از ضرغامی بر سرم نیست می توانم بگویم ضرغامی در مدیریتش بر صدا و سیما موجب گسترش نفاق در جامعه شد چون وی با دفاع افراطی از احمدی نژاد همه اعمال او را صحیح جلوه داد و به زور به خورد بیینده می داد که بله احمدی نژاد همه اعماش درست است وی همچنین با پخش افراطی خبرهای یک سویه و برنامه های معناگرا و سریال ها و فیلم های سینمایی حزن انگیز و غمگین موجب ریزش 80 درصدی بینندگان و گرایش به سمت ماوهاره شد. ده ها شبکه ناکارآمد موازی کار و تکراری پخش کن درست کرد که مصداق بارز حکایت آفتابه لگن هفت دست شام و ناهار هیچی شد
  • ؟ A1 ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    13 4
    میگم جمشید مشایخی مسی رو دید؟ از دلش در آورد؟
  • شبستان IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    4 4
    عاششششششقتم خان بابای ماه عسل