سازمان بنادر و دریانوردی به منظور معرفی فرصت های سرمایه گذاری بین المللی در بنادر ایرانی اجلاسی برگزار خواهد کرد.

سازمان بنادر و دریانوردی در آینده ای نزدیک میزبان اولين اجلاس بین المللی سرمایه گذاری در بنادر ایران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، توجه و اهتمام ویژه دولت یازدهم نسبت به توسعه روابط اقتصادی با سایر کشورها از یک سو و تمایل جهانی به برقراری مجدد روابط تجاری با ایران اسلامی طی یک سال اخیر، از سوی دیگر، موجب شد تا پس از مدت ها فرصت‌ بی نظيری برای سرمايه‌گذاران خارجی در کشورمان فراهم شود.

 این سازمان با هدف معرفی فرصت های سرمایه گذاری بین المللی در بنادر ایران و ایجاد ارتباطات تجاری بین فعالان اقتصادی و نیز معرفی سیاست های کلان کشور در توسعه سرمایه گذاری در بنادر ایران، قصد دارد تا با برپایی این اجلاس که برای نخستین بار در کشور برگزار می شود بنادر کشورمان  را به عنوان بستری مناسب به سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی نماید و از این رهگذر با خلق موقعیتی فوق العاده گامی بلند در جهت توسعه تجارت خارجی و همکاری های اقتصادی بردارد.

 در همین راستا سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان یکی از کلیدی ترین سازمان های زیر مجموعه  وزارت راه و شهرسازی که مبدا و مقصد قسمت اعظم واردات و صادرات کشور است در روزهای 12و 13 اسفند ماه سال جاری در سالن همايش هاي بين المللي صدا و سيما  اقدام به برگزاری این اجلاس خواهد کرد. 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    6 0
    به عنوان یک ایرانی امیدوارم برنامه ربزی های انجام شده به صورتی باشد که بتوانیم سرمایه گذاران خارجی را وارد پروژه های بندری کشور کنیم و رونقی تازه به این نقاط استراتژیک و باارزش ایران عزیز ببخشیم.