معرفی دکتر فرهادی ازسوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، واکنش های متفاوتی را در میان کاربران خبرآنلاین برانگیخت؛ ازتفسیر به عقب نشینی رئیس جمهور در معرفی وزیر جدید تا اینکه دولت با این انتخاب پیرتر می شود.

کاربران خبرانلاین اگر چه دکتر فرهادی را خوب، نجیب می دانستند، اما برخی از آنها فکر می کردند رئیس جمهور نیز اندکی با این انتخاب عقب نشینی کرده است؛ در مقابل یکی از کاربران نوشت که چون وزیر دوران اصلاح طلبان هم بوده است پس مطمئنا عقب نشینی نیست.یک کاربر هم فرهادی را مدیری با سابقه ، شجاع ، اصلاح طلب خواند که از نزدیکان عارف است . با این حال این کاربر معتقد است غیر سیاسی بودن فرهادی موجب می شود اونتواند حاشیه های این وزارتخانه را جمع کند.

یکی از کاربران از اینکه یک پزشک وزیر علوم و تحقیقات شده تعجب کرد و کاربر دیگری مهم سابقه مدیریتی فرهادی خوانده است . برخی نیز هم به سوابق مدیریت او بر وزارت آموزش عالی در دهه 60 در دولت میر حسین موسوی اشاره کردند.
برخی کاربران هم این انتخاب را موجب پیر شدن معدل سنی دولت دانست . در مقابل چند نفر از کاربران نوشتند که وی مسن نیست ، و فرد شایسته ای که امید است رای بیاورد.
نکته دیگر در اظهار نظرهای مخاطبان، بعید دانستن رای فرهادی از سوی مجلس بود. برخی با پیامک آیا او بعد از فتنه به دنیا آمده است یا نه، تلاش کردند از رفتار مجلس در قبال دولت درباره وزرای علوم انتقاد کنند. در کامنتی هم با اشاره به اظهار نظر یکی از نمایندگان که در زمان استیضاح فرجی دانا گفته بود"و ما ادریک مالبورسیه" به ظنز نوشته شده که حتما همان نماینده خواهد گفت"و ما ادریک مالفرهادی"!

مجموعه نظر های کاربران را اینجا ببینید.

/17212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386157