رای عدم اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی علوم، واکنش های زیادی در میان کاربران خبرآنلاین برانگیخت؛ از اعتراض به رفتار مجلس تا تشکر از نمایندگان

تحلیل محتوای نظرات کاربران نشان می دهد طیف حامیان دولت بیشترین نظرات را در  خصوص این خبر درج کردند. با این حال طیف مخالف هم در چند مورد در این خصوص اظهار نظر کردند.

 به عنوان مثال در مقابل نظر کاربری که نوشت:اين همه ايستادگي و پايداري در برابر خواست دولت و مردم چرا؟ کاربر مخالفی به مجلس درود فرستاده که اجازه حضور فتنه گران در مسئولیت های نظام را نداده است.

« مجلس شمشیر رو از رو بسته واسه دولت »،«اين نشون ميده كه بيشتر نمايندگان حاميان احمدي نژادنددر انتخابات مجلس بعدي حواسمون رو جمع كنيم.»،«مجلس اینطوری خودشو بیشتر خراب میکنه.» و«نمایندگان سر ناسازگاری و لجبازی با دولت دارند.» بخشی از نظرات حامیان دولت در خصوص رفتار مجلس بود.

«یکی به من بگه تاریخ انتخابات دوره بعد مجلس دقیقا چه روزی است؟» هم واکنشی است که در چند ماه اخیر در نظرات منتشر شده در خصوص مجلس زیاد دیده می شود.
در این میان برخی از کاربران هم برخی اسامی را به عنوان وزیر جدید پیشنهاد کردند.دکتر علیرضا احمدیان،جواد اطلاعت و احمد رضا معتمدی گزینه هایی بود که از نگاه چند نفر از کاربران می توانند گره کور رابطه دولت و مجلس را باز کنند.

یک کاربر هم که ظاهرا مباحث مجلس را با جدیت دنبال کرده، یک مشکل در وزرای پیشنهای دیده است؛ سخنور نبودن؛ این کاربر معتقد است :«متاسفانه تمام وزرایی که بهشون رای ندادن مشکل سخنوری دارن و نمیتونن مطالبشون رو درست بیان کنند.» در مقابل کاربر در پاسخ  به این نظر نوشته که مشکل شیوه دفاع نیست مشکل اصلی این است که نماینده ها تصمیم خود را از قبل گرفته اند و دنبال گزینه خودشان هستند.

تعدادی از کاربران هم اظهارات رئیس جمهور را «التماس یا عقب نشینی» تفسیر کردند. کاربری هم معتقد بود که با این شرایط دولت روحانی نمیتونه به وعده هایی که داده عمل کند.کاربر سومی هم معتقد بود:متاسفانه منش و نجابت آقاي روحاني باعث زياده خواهي بيش از حد مجلس نهم شده است.

یک کاربر هم تفسیرش را از برنده و بازنده این رای اعتماد این طور بیان کرده که بازنده نهایی این ماجرا فقط مجلسیان هستند.

مجموعه نظرات این خبر را اینجا ببینید.

/17212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385928

برچسب‌ها