تسنیم نوشت:

وزیر ارتباطات گفت: با سازمان صداوسیما دو کار داریم که یکی اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های وزارتخانه‌هاست و از بعدی دیگر نیز به دنبال این هستیم که بدانیم مردم چه انتظاری از ما دارند که قطعا برای حصول آن صداوسیما نقش موثری دارد.

محمود واعظی در جمع‌ خبرنگاران در مورد رئیس جدید سازمان صداوسیما و توقع دولت از او عنوان کرد: توقع داریم ایشان آنچه را که رهبری در حکم‌شان زدند منصفانه اجرا کنند.

وی درباره ارتباط فعالیت‌های این وزارتخانه با صداوسیما اظهار کرد: با سازمان صداوسیما دو کار داریم؛ یکی از این کارها که اطلاع‌رسانی فعالیت‌های وزارتخانه‌هاست را تمام وزارتخانه‌ها با آن دارند و می‌خواهند که مردم در جریان فعالیت‌های آنها قرار گیرند.

او افزود: البته از بعدی دیگر نیز به دنبال این هستیم که بدانیم مردم چه انتظاری از ما در دولت دارند که قطعا برای حصول آن صداوسیما نقش موثری دارد.

وزیر ارتباطات همچنین درباره دیگر فعالیت‌های مشترک با این سازمان گفت: برخی کارهای فنی و هماهنگی‌ها نیز در راستای فعالیت‌های دوجانبه ما وجود دارد به گونه‌ای که باید امکانات گسترده‌ای در اختیار این سازمان قرار دهیم تا از طریق آن بتواند از نظر فنی خدمت‌رسانی کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه قبلا این پشتیبانی را مهیا ساخته‌ایم، ابراز کرد: امیدواریم صداوسیما منصفانه‌تر با سیاست‌های دولت برخورد کند.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =