علی حمودی بعد از مشکلاتی که برای کارت پایان خدمتش پیش آمد سرانجام راهی تراکتورسازی تبریز شد. او باید فقط ماهانه 150 هزار تومان حقوق بگیرد!گفت و گوی او و اینکه دایی را نمی بخشد موضوعی بود که با واکنش کاربران خبرآنلاین مواجه شد.

محتوای 99 درصد پیام های منتشر شده تعجب کاربران از این اظهارات بود. آنها معتقدند کسی که کارت پایان خدمت جعلی گرفته است نباید این میزان دیگران را مقصر بداند و اول باید خودش را در این خصوص سرزنش کند. کاربری این نوع حرف زدن را تافته جدا بافته دانستن خواند و و کاربر دیگری نوشت که این سخن حمودی مثل سخن دزدی است که بگوید اون کسی که به پلیس زنگ زد را نمی بخشم.

کاربری هم نوشت که اگر یک فرد عادی این کار را کرده بود الان حداقل ۳ سال زندان می رفت و بعدش لب مرز خدمت می کرد.
برخی کاربران هم با دیدن این خبر یاد دوران سربازی خود افتادند. کاربری نوشت که با حقوق 20 هزارتومانی سرباز معلم شده و زیر چادر توی دشت و صحرا به بچه های مردم درس داده است و اشاره کرد در گذشته خیلی از دوستان را می شناخته که با حقوق 7 هزار تومانی در مرزهای شرقی کشور توی ارتش پست دادند.
یک کاربر هم ایراد را از سیستم سربازی دانست که به عقیده او « ناعادلانه» است.«عقل سلیم حکم میکند انسان نباید زیر بار زور برود حتی اگر شده با جعل هر کارتی.»
«این وسط تراکتور خیلی داره بهش خوش میگذرد.» هم واکنش یک کاربر به سخنان این بازیکن بود که به جای قرارداد میلیاردی باید ماهی 150 هزار تومان دریافت کند. این کاربر معتقد است که اگر جای حمودی بوده میرفتم مثل ادم تو پادگان خدمت میکرده و تیم تراکتوررا خوشحال نمی کرده است.

مجموعه نظرات کاربران را اینجا ببینید.

17212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385762