ایسنا نوشت:

فرمانده‌ی نیروی هوافضای سپاه گفت: مدل نهایی پهپاد RQ170 ایرانی پروازی شده وبه زودی فیلم‌های پرواز آن برای مردم به نمایش در می‌آید.

امیر علی حاجی‌زاده در حاشیه مراسم سالگرد شهادت شهید تهرانی‌مقدم اظهار کرد: اگر زحمات تهرانی مقدم نبود ما امروز شاهد اقتدار نظام نبودیم. او اگر در دوران دفاع مقدس و پس از پایان جنگ به تکالیف خود عمل نمی‌کرد کشور امروز این اقتدار و امنیت را نداشت.

وی در ادامه افزود: شهید تهرانی مقدم چه در دوران امام و چه پس از آن به تکالیفی که ولی فقیه تعیین کرده بود، عمل می‌کرد. وی پس از پایان دوران دفاع مقدس نیز وظایف خود را رها نکرد.

وی همچنین گفت: شهید تهرانی‌مقدم آتش پشتیبانی از توپخانه تا برد 2 هزار کیلومتر را بومی کرد. اگر تهرانی مقدم به خوبی عمل نمی‌کرد ما شاهد ذلت کشور و تحمیل ترکمنچای دیگر بودیم. وی همچنین شاگردان خوبی هم تربیت کرد که اکنون این شاگردان راه او را ادامه می دهند و در این مسیر ما پس از شهادت تهرانی مقدم با خللی مواجه نشدیم.

فرمانده هوافضای سپاه نیز در ادامه همچنین گفت: شهید تهرانی مقدم پروژه‌های مختلفی را دنبال می‌کرد که این پروژه‌ها محقق شده و بعضی از آنها هم در دست پیگیری است به طور مثال در بخش موشک صاحب دریا و موشک هرمز 1 و 2 ما شاهد بودیم که این پروژه ها به نتیجه رسیده و عملیاتی شده است و سایر پروژه‌ها نیز در حال تحقق است.

 

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384518

برچسب‌ها