سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری خود از رفتار پیام صادقیان گلایه کرد و گفت این بازیکن باید در رفتارش تجدیدنظر کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چنین اتفاقی درست یکی، دو روز پس از مصاحبه مثبت حمید درخشان با روزنامه خبرورزشی در خصوص پیام صادقیان، بسیار بحث برانگیز و عجیب است. درخشان در آن مصاحبه تاکید کرده بود صادقیان پس از محرومیتی که داشت کاملا دچار تغییر شده و از این به بعد باید او را ببینید اما عصر امروز و پس از اینکه پرسپولیس مقابل پیکان به برتری دست یافت، درخشان مجبور شد حرف هایش را عوض کند و این بار به شدت از صادقیان و رفتارهایش گلایه داشت. سرمربی پرسپولیس گفت: «ما هم تا جایی می‌توانیم اینگونه رفتارها را تحمل کنیم و تا تعطیلات نیم فصل هم تحمل خواهیم کرد. امیدوارم بازیکنان به خصوص پیام صادقیان بعد از این رفتارشان را تغییر دهند.» 

اما در این مورد خبرهای زیادی به گوش می رسد. ماجرا از این قرار است که حمید درخشان در دقیقه 66 تصمیم به تعویض پیام صادقیان می گیرد. تابلو تعویض بالا می رود و صادقیان متوجه می شود که باید از زمین بیرون برود. در این لحظه، درخشان که کنار خط ایستاده بود، دستش را دراز می کند تا با صادقیان دست بدهد اما صادقیان با حفظ فاصله، دستش را به دست درخشان می کوبد و به سمت نیمکت می رود. گویا در راه رسیدن به نیمکت، دیالوگی بین او و سرمربی پرسپولیس رد و بدل شد که به نظر نمی رسد چندان حالت دوستانه ای داشته باشد.
همین اتفاق باعث ایجاد دلخوری شدید درخشان از بازیکن پرحاشیه تیمش شد تا این عصبانیت را به سالن کنفرانس ببرد و از رفتار صادقیان در جمع خبرنگاران گلایه کند. به نظر می رسد رابطه این دو نفر شکراب شده و شاید در روزهای آینده در این مورد، اخبار بیشتری بشنویم.
گفتنی است پرسپولیس عصر امروز (پنجشنبه 8 آبان ماه) موفق شد با گل محمد نوری از سد پیکان عبور کند.
252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =