مترو تا پایان شب باز است البته فقط تا 15 آبان

فعالیت خطوط داخل مترو از ششم تا 15 آبان ماه به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران، محسن نایبی با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم حسینی و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدلله الحسین(ع) اظهارداشت: در این ایام سفرهای درون شهری افزایش یافته و مردم برای استفاده از هیئات و تکایا نیاز به تردد بیشتری در شهر خواهند داشت.

او با بیان اینکه استفاده از خطوط مترو در این روزها بعد از اذان مغرب افزایش یافته و تا پایان شب ادامه می‌یابد گفت: تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد که خدمات رسانی مترو در شب به عزاداران موجب تردد راحت عزاداران و مردم می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: به همین منظور برای ارائه خدمات مطلوب به عزاداران و مسافران محترم تصمیم بر آن شده است تا خدمات رسانی تمامی خطوط داخلی شهر تهران و ایستگاه‌های مترو افزایش یافته و تا ساعت 24 ادامه داشته باشد.

به گفته نایبی افزایش مسافرگیری و خدمات رسانی به عزاداران حسینی از ششم آغاز و تا پنجشنبه 15 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    27 1
    دستشون درد نکنه
  • بی نام IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    38 4
    پيشنهاد مي كنم مترو 24 ساعته و در همه ايام سال به ارائه خدمت بپردازد. با توجه به اينكه مردم پس از ساعت 24 نيز به مترو در مسير هاي مختلف نياز دارن اگر در طول سال شبانه روزي شود بسيار بهتر خواهد بود البته با اين تفاوت كه پس از ساعت 24 هم تعداد قطارها و هم مدت زمان حركت آنها طبيعتا كمتر مي شود. فكر ميكنم استقبال خوبي بشود.