تسنیم نوشت:

حجت الاسلام محسن میرزایی شامگاه پنجشنبه در خیابان مطهری خرم آباد، بعد از اقدام به امر به معروف لسانی، مورد اصابت ضربات چاقو از جانب ۴ نفر قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.

حجت الاسلام محسن میرزایی شامگاه پنجشنبه در حالیکه در خیابان مطهری خرم آباد، یک نفر را به صورت لسانی امر به معروف کرده بود، فرد امر به معروف شده با تماس تلفنی چند نفر از دوستان خود را با خبر کرده و چهار نفری به این طلبه آمر به معروف حمله می کنند.

بابک که از حاضران در صحنه بوده گفت: چهار نفر به طور هم زمان به این طلبه آمر به معروف حمله کرده و چندین ضربه چاقو به او زدند.

او گفت: بر اثر شدت جراحات طلبه آمر به معروف به بیمارستان منتقل و مورد عمل جراحی قرار گرفت و اکنون در بیمارستان بستری است.

طلبه آمر به معروف گفت: در حین تذکر لسانی و امر به معروف چند نفر از اراذل با قمه به من حمله کردن و قصد جان من را داشتند که با سپر کردن دستم مانع برخورد قمه به قلبم شدم.

حجت الاسلام محسن میرزایی گفت: شامگاه پنجشنبه در خیابان مطهری خرم آباد با صحنه ای غیراخلاقی روبه رو شدیم که به نزدیک ماشین فرد انجام دهنده آن عمل غیراخلاقی رفتم و تذکر لسانی دادم.

او گفت: در حالیکه فرد مذکور شیشه ماشین را پائین کشیده بود و مشغول حرف زدن بودیم شیشه ماشین را بالا کشید و من را چندین متر با ماشین عقب کشید و من با دست شیشه را شکستم تا له نشوم.

آمر به معروف لرستانی گفت: در همان حال چند نفر از اراذل به من حمله کرده و یک نفر از پشت من را گرفت و چند نفر دیگر با قمه به من حمله کردند و قصد وارد کردن ضربات قمه به سمت قلب من را داشتند که من دستم را روی قلبم سپر کردم که قمه‌ها به دستم خورد.

او گفت: در همین حال با رسیدن چند نفر از مردم, این افراد پا به فرار گذاشتند در حالی که خبری از نیروی انتظامی نبود.

او با بیان اینکه تاندوم دستم پاره شده و دستم شکسته است گفت: به خاطر شدت جراحات به بیمارستان منتقل شدم و تحت عمل جراحی قرار گرفتم.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382107

برچسب‌ها