ایسنا نوشت:

سخنگوی وزارت خارجه درباره خبر منتشره از سوی خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات ایرانی مبنی بر این که ایران خواهان لغو تدریجی تحریم‌ها یا رفع تحریم‌ها تنها در بعضی حوزه‌های خاص شده است را تکذیب و اعلام کرد: این مطلب به هیچ وجه درست نیست.

مرضیه افخم افزود: این‌گونه خبرسازی‌ها تلاش برای بر هم زدن فضای کنونی برای استفاده از فرصت زمانی باقیمانده با هدف رسیدن به توافق است.

سخنگوی وزارت خارجه ایران تاکید کرد: گمانه‌زنی‌هایی که در برخی رسانه‌های خارجی، معمولا با اغراض خاص سیاسی درباره جزییات مذاکرات صورت می‌گیرد، صحت ندارد.

خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام ایرانی نوشت که در آخرین پیشنهاد آن‌ها آمده است که از نظر ایران شرایطی قابل قبول خواهد بود که موجب لغو تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا در حوزه‌ انرژی و بانکداری شود که در سال ۲۰۱۲ اعمال شده بودند.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • روح الله A1 ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    3 3
    لغو تدریجی تحریمها ، بسیار بهتر است از لغو نشدن هیچ یک از تحریمها ، البته دلیلش رو برای شما فرستادم ،خبرجان
    • لغو تدریجی هه IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
      1 1
      لغو تدریجی یعنی هیچ. مطمين باشید اگر قرار باشه تحریم‌ها را بردارند همه‌را بر می‌دارند، اما این شوخی لغو تدریجی یک حقه هست و یعنی اینکه اصلاً تمایلی به از دست دادن این غنیمت اهدایی ندارند... ای کاش از همان اول بدین چاه نمی‌رفتیم که حالا برای گرفتن حق خود مشکل داشته‌باشیم. وقتی حق با ما است چرا در این وضعیت گرفتار شده‌ایم؟ حالا ان‌شاءالله خیر هست و در نهایت ایران می‌تواند با لغو کامل و یکباره تحریم‌ها بازی را برگرداند، ان‌شاءالله.