تاریخ دهمین پرواز لاک‌پشت‌های پرنده مشخص شد

دبیرخانه لاک‌پشت پرنده که طی 2 سال گذشته، اقدام به انتخاب برترین کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان کرده، دهمین فهرست خود را پنجم مهرماه اعلام می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، دهمين فهرست اين جايزه كه در آن، كتاب‌های تابستان سال 92 مورد نقد و بررسی قرار گرفته‌اند، کتاب منتخب 6 لاك پشتي نیز دارد و کودکان و نوجوانان می‌توانند با نويسندگان كتاب‌های مورد علاقه‌شان ديدار و گفتگو كنند.

در این برنامه با کمک از کتاب‌هایی كه به فهرست دهم راه پيدا كرده‌اند، نمایش عروسکی نيز اجرا خواهد شد.

تعدادی از نویسندگان، تصويرگران و مترجمانی که کتاب‌هایشان در حوزه كودك و نوجوان دسته‌بندی شده و موفق به کسب لاک‌پشت پرنده شده‌اند، در اين مراسم حضور می‌یابند تا ضمن معرفی و روخوانی بخشی از آثارشان برای مخاطبان، کتاب‌های خود را نیز برای علاقه‌مندان امضا کنند.

این برنامه روز شنبه 5 مهر از ساعت 18 در شهر کتاب مرکزی واقع در خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از تقاطع مطهری، نبش کوچه کلاته برگزار می‌شود.

پیش تر از این فهرست ها استقبال خوبی شده است چرا که والدین برای انتخاب کتاب خوب همواره دنبال لیست هایی بودند تا اطمینان خاطرشان را در خصوص محتوای مناسب و سالم و هدفمند تامین کند. اگرچه انتقادهایی نیز در خصوص بالابودن تعداد کتب ترجمه در این لیست ها مطرح بوده که در دوره های اخیر این نکته نیز تا حدود زیادی لحاظ شده است ضمن اینکه انتخاب لیست های موردنظر از بازار نشر کشور است و طبیعتا لیست نهایی آیینه ای است از این بازار.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =