۰ نفر
۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷

سیلیکون پاور از عرضه یک فلش OTG جدید با نام Mobile X21 خبر داد.

محصول تازه کمپانی سیلیکون پاور مجهز به پورت USB 2.0 بوده و دارای دو اینترفیس میکرو USB و USB میباشد و تمامی قابلیتهای فلش مموریهای USB، کابلهای USB و کارتهای حافظه را در خود دارد و میتوان از آن به عنوان یک ابزار چند منظوره جهت رفع کلیه نیازهای ذخیرهسازی استفاده نمود.

به لطف این محصول کاربران میتوانند فضای حافظه ابزارهای موبایل خود را افزایش داده و در کوتاهترین زمان ممکن فایلهای مورد نظرشان را بدون نیاز به هر گونه کابل یا مودم وایفای، میان انواع PC، گوشیهای هوشمند و تبلت منتقل نمایند. علاوه بر این، درپوش Mobile X21 امکان چرخش 360 درجه دارد و به همین دلیل تنها با اشاره یک انگشت میتوان آن را کنار زد و اطلاعات مورد نظر خود را ذخیره نمود. ذخیره سازی سریع داده، انتقال بیدرنگ اطلاعات و طراحی کاربرپسند از جمله مشخصههای مهم این محصول به شمار میرود و Mobile X21 را به گزینهای ایدهآل برای شما بدل میکند.

sp

با یک اشاره اطلاعات خود را منتقل کنید

با افزایش شمار ابزارهای موبایل در بازار، وابستگی کاربران به استفاده از ابزارهایی نظیر گوشی هوشمند و تبلت برای انجام امور کاری و شخصی هم بیشتر و بیشتر میشود. در نتیجه ابزارهای ذخیره سازی موبایل نقش مهمتری را در زندگی روزمره افراد ایفا میکنند.
از طرفی، ضعف سیگنالهای اینترنت وایفای و دردسرهای حمل انواع مختلف کابل و آداپتور از جمله مشکلاتی است که کاربران همواره با آن دست و پنجه نرم میکنند و بهترین راهکار برای حل این مسأله استفاده از یک ابزار ذخیره سازی موبایل نظیر فلش OTG مدل Mobile X21 است که اطلاعات شما را به بدون نیاز به کابل، و با سرعتی به مراتب بالاتر از ارتباطات وایفای، بلوتوث و اینترنت به ابزارهای موبایل و انواع PC منتقل میکند.

sp

علاوه بر این، Mobile X21 به صورت در لحظه ظرفیت حافظه موبایل شما را افزایش میدهد که این مزیت به خصوص برای گوشیهایی مناسب خواهد بود که از کارتهای حافظه microSD پشتیبانی نمیکنند. برای استفاده از این محصول تنها کافی است که آن را به گوشی و تبلت خود متصل کرده، و در کوتاهترین زمان ممکن اطلاعات خود را منتقل نمایید.

علاوه بر این، کمپانی سیلیکون پاور اقدام به توسعه یک برنامه انحصاری رایگان با عنوان SP File Explorer برای کاربران خود نموده است که در واقع نوعی نرمافزار مدیریت فایل برای ابزارهای اندرویدی پشتیبانی کننده از فناوری OTG میباشد. برای استفاده از این برنامه نیازی به انجام هیچگونه جستجوی پیچیده یا عملیات نصب نمیباشد و برنامه، فایلهای شما را به صورت کاملا خودکار سازماندهی و مرتب میکند. قابلیت بکاپ گیری تنها با یک دکمه از دیگر امکانات سودمند در نظر گرفته شده برای این برنامه میباشد و به لطف آن میتوانید نسخه پشتیبان حافظه گوشی یا مموری کارت آن را تنها با یک اشاره روی فلش خود ذخیره نمایید.

چرخش 360 درجه درپوش، حفاظت همه جانبه از اطلاعات

در ساخت بدنه فلش مموری Mobile X21 ترکیبی از فلز و پلاستیک با کیفیت به کار گرفته شده است که علاوه بر زیبایی، استحکام بالای بدنه کالا را نیز برای کاربران به ارمغان میآورند. فلش OTG جدید سیلیکون پاور بدنهای بسیار کوچک دارد که در کنار وزن پایینش آن را به گزینهای بسیار ایدهآل برای حمل در سفرهای روزانه بدل میکند. چرخش 360 درجه درپوش این فلش هم محافظت کامل را از پورتهای USB و microUSB آن فراهم میکند و تنها با یک فشار انگشت میتوان آن را کنار زد. در ساخت این محصول همچنین از فناوری COB (یا چیپ آنبورد) بهره گرفته شده که آن را دربرابر هرگونه لرزش محکم ساخته است. کمپانی سازنده این Mobile X21، به منظور پاسخگویی به نیاز کاربران مختلف آن را در قالب ظرفیتهای 8، 16 و 32 گیگابایت با گارانتی لایف تایم عرضه کرده است. کلیه فلش درایوهای کمپانی سیلیکون پاور همراه با نرمافزار رایگان SP Widget عرضه میشوند که دارای 7 قابلیت مختلف جهت دریافت نسخه بکاپ و ابزارهای امنیتی است و علاوه بر آن نسخه 60 روزه آنتی ویروس نورتون هم برای آن درنظر گرفته شده است.

جهت بازیابی فایلهای حذف شده هم برنامه Recuva به صورت کاملا رایگان همراه با فلش مموریهای سیلیکون پاور ارائه میشود و میتوان از طریق آن فایلهای حذف شده شامل انواع عکس دیجیتال، سند، موسیقی و ویدئو را بازیابی نمود. کلیه محصولات سیلیکون پاور به صورت انحصاری توسط شرکت داده پرداز رایانه متین در سراسر ایران توزیع میشوند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376709

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =