ایران صفر - روسیه 3 /  باز هم زورمان به روس ها نرسید/ والیبال ایران ششم جهان شد

تیم ملی والیبال ایران با نتیجه سه بر صفر به روسیه باخت و در جایگاه ششم جهان ایستاد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی والیبال روسیه نیم ساعت زودتر از ایران به زمین آمد و فوتبالی شروع به تمرین کرد.روسیه مدعی که به خاطر مصدومیت بازیکنانش در دور سوم از پس برزیل و لهستان برنیامد و به فینال نرسید تا با ایران برای پنجم، ششمی بازی کند. هرچند ظاهرا مصدومانش برای بازی امروز با ایران مشکلی ندارند و قبراق می خواهند بازی کنند. سرخ پوشان روس ساعت 12:33 به وقت ووج وارد سالن اطلس ارنا شدند و بعد از چند دقیقه فوتبالی گرم کردند. به محض ورود ایرانی ها تعداد کم تماشاگران آنها را تشویق کردند. سالن خالی بود و هیچ کس فکر نمی کرد تماشاگری برای دیدن بازی پنجم، ششم قهرمانی جهان بیاید اما کم کم هرچه به شروع مسابقه نزدیک می شد،به تعداد تماشاگران هم اضافه می شد.

ست اول

تیم ملی ایران با ترکیبی متفاوت از بازیهای قبل بازی را شروع کرد، معروف،سیدف عادل غلامیف محمودی،قائمی ، میرزاجان پور و فرهاد ظریف. هرچند قرار نبود معروف به خاطر سرماخوردگی بازی کند اما او خودش را رساند. اولین امتیاز را هم ایران گرفت.

با این حال روسیه دو امتیاز جلو افتاد و بعد هم امتیاز دوم را به ایران تقدیم کرد. دو تیم به هم مهلت نمی داند و در تعقیب و گریز امتیاز می گرفتند تا فاصله اشان از حریف زیاد نشود. خیلی زود هر دو 4-4 شدند.
دو تیم به امتیاز 6-6 رسیدند که ایران یک امتیاز جلو افتاد اما با بدشانسی اسپک ایران به اوت رفت تا دوباره دو تیم 7-7 برابر شوند و بعد ایران بود که با امتیاز 8-7 تایم اوت اول را گرفت تا تماشاگران لهستانی همه به وجد بیایند و ایران را تشویق کنند.

بعداز تایم اوت اول روسها به خودشان اوردند و البته کمی با چاشنی خوش شانسی سه امتیاز جلو افتادند 11-8 که کواچ هم تایم گرفت. سید با یک اسپک و یک دفاع اختلاف را به یک رساند اما موزورسکی امتیاز 12 را گرفت و بلافاصله هم امتیاز 13 به روسیه رسید. با اوت شدن سرویس ایران 11 تایی شد. روسها بعداز ان هم با دو امتیاز دیگر 15-11 جلو افتادند و بلافاصله با امتیاز 16-11 تایم اوت دوم را صاحب شدند.
موزورسکی با پوئن سرویس امتیاز 17 را گرفت تا تیمش با اختلاف 6 امتیاز جلو باشد و کواچ هم چاره ای جز گرفتن تایم نداشت.باز موزورسکی و با زهم دفاع روسیه دو امتیاز روی امتیازات تیمشان گذاشتند و در نهایت ایران هم یک امتیاز گرفت تا 19-12 شود. قائمی امیتاز 13 را هم ثبت کرد. اما جاخالی روسیه را 20 تایی کرد. شهرام هم با امتیاز 13 و عادل هم با اسپکش ایران را به 14 و بعد 15 رساند تا سالن یکصدا ایران را تشویق کند.در حالی که دریافت های عالی ایرانی ها سالن را به وجد اورده بود اما در نهایت روسیه امیتاز 22 را از آن خود رد و عادل غلامی ایران را 16 تایی.
روسها به امیتاز 23 رسیدند و شهرام محمودی امتیاز 17 را گرفت اما سرویس غلامی به تور خورد و روسیه برای برد به یک امیتاز احتیاج داشت که بعداز چند دور چرخش توپ امتیاز 19 به یاران رسید اما درنهایت روسها امیتاز 25 را گرفتند تا ست اول 25-19 به نام روسیه ثبت شود.

ست دوم
در ست دوم امیر غفور به جای شهرام محمودی و میلاد عبادی پور به جای میرزاجان پور به زمین امد.سرویس فرهاد قائمی به اوت رفت تا اولین امتیاز مال روسیه باشد اما خیلی زود ایرانی ها جبران کردند و 1-1 شدند.روسیه اما با دو امتیاز دیگر 3 امتیازی شدند. بعداز ان یک دفاع تک نفره سید از موزرسکی ف جا خالی فرهاد قائمی و دفاع دونفره ایرانی ها و اسپک میلاد 5-3 چلو اتقادند . اسپک امیر غفور ایران را 6-3 جلو انداخت تا سرمربی روسیه تایم بگیرد.

بعداز تایم روسها با دو امیتاز خودشان را به 5 رساند و ایرانی ها هم هفت تایی شدند.موزرسکی بعداز گرفتن امیتاز 6، با سرویسی که زد و دفاع شدن اسپک قائمی امیتاز 7 را گرفت اما بار دوم این ایمر غفور بود که امتیاز 8 را گرفت تا در امتیاز 8-7 تایم اوت اول به ایران برسد.
بعداز آن هم یکسره سالن با ایران، ایران شاگردان کواچ را تشویق کردند. ایرانی ها اختلاف را به سه رساندند اما روسها به آب و آتش زدند تا به امتیاز 10 برسند که ایرانی ها 12 تایی شدند و بعد 13 .
روسها خیلی زود با اسپک و سرویس های هدفدار برابر 13-13 کردند ف ایران امتیاز 14 را هم گرفت که با درخواست ویدئو چک با امیتاز 14 ایران موافقت نشد و جای خالی معروف هم به اوت رفت و روسیه 15 تایی شد اما سید با پاس سرعتی معروف امتیاز 14 و یک تک دفاع نتیجه را برابر 15-15 کرد.سرویس میلاد عبادی پور که به اوت رفت دوباره قصه تایم اوت دوم مثل ست اول برای روسیه با نتیجه 16-15 تکرار شد.
سرویس موزورسکی به تور خورد و امتیاز ها برابر 16-16 شد.اما روسها زود جلو افتادند. اما سرویس روسها که به تور خورد دوباره دو تیم برابر 17-17 شدند. دفاع سه نفره ایران را 18 تایی کرد و دفاع که اوت شد دو تیم 18-18 شدند.امیر غفور با اسپکش نتیجه را 19-19 کرد.خیلی زود امتیاز 20 به روسیه رسید.اما اختلاف یک امیتاز ی خیلی زود جبران شد با خوابیدن اسپک میلاد در زمین روسیه و بعد موزرسکی جبران کرد. 21-20 که کواچ تایم گرفت.
روسیه 21 امتیاز ،با اوت سرویس امتیاز 21 را به ایران داد و بعد هم امتیاز 23 را ثبت کرد. دفاع دونفره روسیه امتیاز 24 را هم گرفت تا کواچ تایم بگیرد.بعداز تایم مهدوی به جای معروف امد اما اشتباه در دریافت ست دوم را هم با امتیاز 25 -21 به نام روسیه زد. روسیه با این دو ست برده ،تنها یک ست تا پنجمی جهان فاصله دارد.

ایران در ست دوم از 54 اسپک 25 امتیاز گرفته،از 22 دفاع 5 امتیاز و ار 41 سرویس هیچ امتیازی نگرفت. در مقابل روسیه از 54 اسپک 27 امتیاز صاحب شد و از 22 دفاع 3 امتیاز گرفت و از 49 سرویس 5 امتیاز.

ست سوم
مهدوی که از اواخر ست دوم به زمین امده بود، در این ست پاسور تیم ماند. روسها همان اول دو امیتاز را به لطف اشتباه یارانی ها گرفتند و درنهایت میلاد عبادی پور اولین امتیاز ایران را گرفت. در حالی که روسیه خودش را به 4 رساند و با به تور خوردن سرویس ایران دو امتیازی شد.بعد هم با تکرار خوردن سرویس به تور امتیاز ایران به 3 رسید.در حالی که روسیه 6 امتیاز ی بود اما این بار دفاع سه نفره کار را 6-4 کرد. در یک چشم بهم زدن روس ها با دو پاس سرعتی دو امتیاز دیگر رگفتند تا تایم اوت اول را 8-4 بگیرند.


بعداز تایم اوت پوریا فیاضی جای میلاد عبادی پور به زمین امد .ایرانی ها با دوامتیازی که گرفتند 6-10 شدند. فرهاد قائمی امتیاز 7 را گرفت اما روسیه هم یک امتیاز جلو افتاد. 11-7 .ولویچ با پوئن سرویس روسیه را 12 تایی کرد که پوریا فیاضی با اسپکش امتیاز 8 را گرفت.بعد هم با اشتباه روسها یاران 9 تایی شد. ایران 10 تایی شد اما روسیه خیلی زود با امتیاز 16-10 تایم اوت دوم را گرفت. 
بعداز تایم ایرانی ها دو امتیاز گرفتند اما روسها با اضافه کردن سه امتیاز ،18 تایی شدند و خیالشان از بابت برد راحت. در امتیاز 18-12 کواچ تایم گرفت. با اوت تک دفاع عادل غلامی امتیاز 20 به روسیه رسید و روسها هم امیتاز 13 را به ایران دادند و امیر غفور هم امتیاز 14 را گرفت.
عادل غلامی که امیتاز 15 تیم را گرفت اما روسیه را هم با اوت سرویس 22 تایی کرد ،ایران خود را به 18 رساند اما هنوز 5 امتیاز با حریف اختلاف داشت . روسیه به امتیاز 24 رسید و کواچ هم تایم گرفت. دفاع امیر غفور ست سوم را هم با نتیجه 25-18 به سود روسیه زد تا روسها تیم پنجم جهان شوند و ایران هم برای اولین بار در تاریخ والیبال ششمی دنیا را تجربه کند. بعداز چهارمی لیگ جهانی.

43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 186
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    سیدف عادل غلامیف محمودی
    • بی نام A1 ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      اینها از همون روز اول به ششمی رضایت داده بودن سرکار بودیم
    • پ IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      46 15
      نمیدونم چه داستانیه . تو لیگ جهانی هم همینطور شد به مرحله پایانی که رسیدیم تیم براحتی فقط باخت. شخصیت قرمانی و جنگیدن لا زم داریم.
    • مهدی IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      40 15
      بینام نشستی بیرون گود و هی میگی لنگش کن
    • بی نام A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      50 8
      پشت میز کامپیوتر نشستی راحت حرف میزنیآخه این بنده های خدا از قبل نابستون تو اردو و لیگ جهانی بودن حالا هم بلافاصله باید اینچئون برن دیگه انرژی براشون باقی نمیمونه
    • فرهاد US ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      57 5
      ایران از اول در سخت ترین گروه قرار گرفت کنار چند تا قهرمان جهان. ایتالیاو آمریکا و آرژانتین و صربستان رو هم شکست دادن. تیم ما هم تیم قدرتی و فیزیکی نیست و ویژگی بارزش هوش و بازی عالی تیمی هست. بازی های طولانی، متعدد و پی در پی توان بچه ها رو تحلیل برد. اونها تلاششون رو کردن ولی واقعا دیگه توان شون نمیرسید. بهرحال دمشون گرم و خسته نباشن. نشون بدیم قدردان هستیم و پشتیبان. نه بی معرفت و رفیق نیمه راه.
    • بی نام A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
      0 1
      رفقا تحلیلگران ورزشکاران بالقوه ایا خبر دارید امروز المان، فرانسه را 3به 0 زد.همون تیمی که 3 بر 0 باخته بود.یعنی تیم ما یه خاصیت مهم داره هر کی مقابلش میبره تازه به استعدادهای نهفتش پی میبره. مثلا فرانسه هم مقابل ایتالیا باخت ولی تا ایران را برد همه تیم ها را درو کرد.یا ولاسکو حتی کواچ در ایران کشف شدن .بعله همچنین تیم والیبال استعدادیابی داریم ما
  • رضا A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    صدا و سیمای بی کیفیت ایران باری دیگر سوابق درخشان خود را در پوشش مسابقات به نمایش گذاشت و از آنجا که می داند مردم شریف ایران علاقه ای بسیار بیشتر به مناظره و کارشناسی به جای مشاهده بازی دارند ما را نا امید نکرد درود بر صدا و سیمای ایران بهترین در جهان
  • من RO ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    چرا بازی پخش نمیشه پس ؟؟ پناه بر خدا :|
  • javid A1 ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    بازم دوستان سانسورچی دست به کار شدن...سانسورچی متشکریم
  • بی نام A1 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    صدا سیما با اون برنامه های مزخرفش..ی بارم ک میشینیم ی بازی ببینیم ک صدا و سیما توش دستی نداشته و برنامه ریزش نیست،این جوری میکنن و "ارتباط برقرار نشده". چ غلطی میکنن آقایون؟
    • بی نام A1 ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      88 5
      آخه یکی نیست بگه شما وقتی بازی شروع شد باید دنبال شبکه بگردید؟ نمی تونید زودتر شبکه رو پیدا کنید...
  • بی نام CA ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    افرین بر صدا و سیما
    • پرسپولیس همیشه محبوب IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      52 2
      اینو واقعا می گی؟
  • بی نام A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    169 2
    مگه صدا وسیما امتیاز پخش مسابقات رو نخریده؟ پس اگه مشکل از لهستانیا بود تا الان کلی غرامت گرفته بودن ازشون
  • بی نام GB ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    78 9
    تنها خواست ما اینه فقط ۳۰ تو هیچ بازی نبازید وگرنه بازی برد و باخت داره
  • بی نام IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    این بچه ها خداییش فدایی دارن ...بعد آقای داورزنی با چ قیفی میگه برا شون بلیط بیزنس کلاس گرفتیم مستقیم از ورشو برن کره برا بازیای آسیاییبابا نمیشه قبل ازاینکه بقیه موهای معروف سفید شه دست از سر اینا بردارین؟ تیم دوم نداریم ما؟ بنده های خدا شیش ماهه دارن توپ میزنن، دلتنگی و دوری از خونواده ی طرف، این بچه ها اکثرا دهه شصتی ان با کوپن بزرگ شدن دیگه جون ندارن خسته ان می فهمین خسته...
  • واليبالي A1 ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    49 75
    اين اقاي داورزني هم ماشالله خوب زرنگه ها ميگه كادر تيم داره از سلامت بچه ها مواظبت ميكنه چون بعدش بايد برن واسه مسابقات اسيايي حالا نتيجه ٥٦فرقيم نداره حالا پس فردا كه خداااااي نكرده تيم تو اسيا نتيجه مطلوبو نگيره مياد ميگه تيم خسته بوده . تيمي كه حرفه اي باشه اين حرفا واسش خنده داره اقاي داورزني
  • بی نام A1 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    بسیار عالی هستید ازتون سپاسگذارم
  • بی نام A1 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    لیگ جهانی وقتی رفتیم جزو چهارتیم ..قانع بودیم به چهارمی جام جهانی وقتی رفتیم جزو شش تیم قانع بودیم به ششمی...به هر حال دست بچه ها درد نکنه..اما به نظرم خیلی زود ارضا میشیم و باور نداریم میتونیم مراحل بالاتر بریم..
    • بی نام IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      107 9
      دقیقا مشکل همینه که زود راضی میشیم و دیگه اون نشاطی که موقع شروع رقابت ها تو بچه ها بود رو نمبینیم .
    • بی نام A1 ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      22 0
      اولا انگیزه رو رده بالاها باید به بچه ها بدن.در حالیکه دیدید خود رئیس فدراسیون هم گفت ما تا صعود به دور دوم مسابقات برنامه داشتیم همین که رفتیم دور سه هم خوبه شاید ما بگیم واسه ماسمالیه ولی واقعیت اینه که از ابتدا برنامه ریزی نبوده پس مقصرتر از بچه ها اینا هستن.دوم بعد از باخت به المان تفکر غالب بر تیم این بود که 5 با 6 فرقی نداره و طلای بازیهای اسیایی مهمتره.الان مصاحبه ها رو بخونید مربی و کاپیتان روسیه و کواچ همگی از بی انگیزه بازی کردن بازیکنای ایران گلایه دارن.وقتی هم که بازیکنا نخوان مربی نمیتونه معجزه کنه.اینکه میگن تجربه لازمه،حمایت روحیه جنگندگی برای کوچکترین چیزها هم جزو تجربست حتی برای ما تماشاچی ها که تا یک نفر دو تا اشتباه میکنه به توپ نبندیمش چاپ کن لطفا
  • بی نام CA ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    نه چون این بازی رو باختیم اما این کواچ کلا تعطیله. حتا زورش می یاد وقتی چند امتیاز عقبیم وقت استراحت بگیره بعد می یاد در امتیاز 24 وقت استراحت می گیره. واقعا سوهان روحه
  • سعیدی KW ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    50 39
    اینفدر مسابقات جلوی تیم های ضعیف رو شل گرفتن و جدی بازی نکردن که کاملا کیفیت بازیشونو از دست دادن و نمی تونن خودشونو جمع و جور کنن.
  • m A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    اینم تیم نبود زیادی بزرگش کرده بودند..
    • بی نام A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
      1 10
      منطقی ترین نظر .
  • بن A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    خب شد از 6 تا 7م نشدیم
    • بی نام IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      20 1
      دوست عزیز ایران در حال آموزش و یادگیری هستش.زمان نیاز داره تا تجربه کسب کنه برای این میادین.آهسته آهسته.اگه قراره تیمی که 2 ساله تازه اسمش تو والیبال مطرح شده بخواد قهرمانان المپیکو جهانی رو متصل شکست بده خوب منطق کار زیر سوال میره.عجله نباید کرد
    • بی نام A1 ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      43 0
      دوست عزیز بهتر نیست بگیم تیم ما بین 24 تیم در سطح اول جهان 6م شد ؟؟ ما ایرانیا اگر یه مقدار جانب انصاف رو نگه میداشتیم تو قضاوتامون خیلی از مشکلاتمون حل میشد ...
  • بی نام A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    ايران با اين تيم خسته و اين مربي خنگ مطمعن باشه طلا نميگيره
    • شهریار A1 ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      1 23
      کاملا موافقم کاملاااا مربی باید از بیرون بتونه مدیریت کنه و با تعویضاش تو بازی تغیر ایجاد کنه ولی ایشون انگار تو بازیه داره بازی میکنه یکی باید اینو بگیره نه به ولاسکو نه به این همون خنگ بهترین واژه است
    • سیدمحمدرضا RO ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
      12 1
      خنگ تو هستی، نه مربی... که نشستی از بیرون داری فقط حرف میزنی. اصلا میدونی تفاوت والیبال با فوتبال چیه؟؟؟ واقعا برای تو و امثال تو متاسفم. واقعا دیگه کواچ چیکار باید کنه. خودش مدال المپیک داره. تو ایتالیا که یکی از سخت ترین لیگای دنیاست قهرمان شده. با ایران چهارم لیگ جهانی شده. با ایران ششم جام جهانی شده. هنوز بگم؟؟؟ ادمین به مربیمون توهین کرد، منم دفاع کردم.
  • بی نام A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    دم روسیه گرم. ایران خیلی زودتر از اینها باید حذف میشد. تا همیجا هم از صدقه سر آرژانتین صعود کرده بودیم شانسی
    • مهربونی IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      22 3
      عزیزم خوبی تو؟؟؟؟؟؟
    • من IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      13 4
      ببین دوست من همه به حقشون میرسن پس صعود به شش تیم باتوجه به بازی هامون حقمون بود ولی ششمی هم با این بازیهای افتضاح و اشتباهای تک تک بازیکناحقمون بود
  • پوریا IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    بچه ها کلن بازی رو ول کرده بودن به هرحال عالی بودن در کل پیشرفت خوبی داشتیم سال بعد انتظار داریم جرو 4 تا تیم باشیم
  • رضا US ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    کاش همون هفتم میشدیم. اعتبارمون بیشتر بود. آبرومون رفت.
    • علی ایرانی IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      54 11
      من فکر می کنم شما یا پان ترکی یا یا پان عرب کلا هر چی هستی ایرانی نیستی ناراحت باش و از این ناراحتی .. .
    • بی نام US ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      24 1
      اینایی که باشون بازی کردیم همه قهرمان جهان و المپیک بودن. باقالی نبودن. بعضی هاشون هم از جمله آمریکا و ایتالیا و صربستان رو بردیم.
  • بی نام IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    85 25
    تا همین جا هم عالی کردید مقام بیستم جهان هم برای ایرانی زیاده .کیروش پنجاه میلیارد تومان میگیره .میخوابه .خمیازه میکشه.میخنده .مسخره میکنه .شما هم مفت و مجانی عرق بریزین
  • بی نام A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    بابا این عبادی پور پارتیش کیه که هر چی توپ تو زمین خراب می کنه رو هعصاب مردمه بازم بازیش می دن
    • مازنی A1 ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      15 6
      پارتیش سن و تجربه شه, انتظار داری از همین حالا مثل معروف و غفور بازی کنه ؟ همین قائمی که اینطور سرویس می زنه یادت نیست تو لیگ جهانی چجوری سرویس می زد ؟ بازی می کنن تا تجربه بیاندوزند و بازی به بازی بهتر بشن ؟ اصولن تجربه اندوزی از خصوصیات هر بازیکنی باید باشه امّا مربی حق نداره پول بگیره و بیاد با تیم ما تجربه اندوزی کنه تا شاید یه روزی کار یاد بگیره
  • محسن A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    51 13
    به هر حال جهانی تمام شد. حالا هرچی بود ولش دگه. فقط خدا کنه روحیه ی خرابشون تو آسیا کار دسته تیم نده
  • حلال A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    56 15
    بچه ها درسته ششم شدید و درسته که این آخریها خیلی بد می باختید ولی بازیهای مهم اینچئون رو فراموش نکنید و تیم مالدیو رو دست کم نگیرید
  • بی نام A1 ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    86 3
    انصافا هیچکدوم از دو تیم نه ایران نه روسیه بازی نمیکردن فقط تیمی که کمتر اشتباه میکرد برد وایییی ست سه دلم میخواست بشینم واسه کواچ و بچه ها گریه کنم نه واسه اینکه بازی رو باختن واسه اینکه خودشون رو باخته بودن.عبادی پور که ول کرد رفت.کواچ برگه هاشو جمع کرد و توی تایم اوت ها فقط میذاشت بچه ها اب بخورن هیچی دیگه نمیگفت. فقط ظریف تو زمین بود بقیه تو هوا بودن.دلم واسشون سوخت.اقا هر وقت برگشتن تهران بعد از اینچئون حسابی هواشونو داشته باشید و ازششون استقبال کنیدها
    • من IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
      9 0
      کاملا باهات موافقم.امیدوارم ازشون استقبال بشه.
  • بی نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    ای کاش پیشنهاد صربستان جدی باشه.مربی که نتونه تفاوت فیاضی رو با میرزاجانپور و عبادی پورتشخیص بده و حتی بازی دیشب فیاضی رو هم دیده باشه و بازم از این دوتا استفاده کنه لایق جانشینی ولاسکو نیست.حالا بعضیا بدون اینکه عملکرد ضعیفشو ببینن بیان بگن خیلی عالیه و تیم رو ششم جهان کرده.واقعا یه چیزایی رو لازم نیست کارشناس باشی تا بفهمی.
    • بی نام A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      12 1
      عزیز من مثل اینکه این تو هستی که تفاوتها رو نمیدونی. فیاضی به جای قائمی به زمین اومد نه میرزاجانپور و عبادی پور. چرا ما دوست داریم الکی نظر بدیم و کارشناسی بکنیم.البته بعضی ها که اصلا از والیبال هیچ شناختی ندارند واینقدر مدعی اند
    • بی نام A1 ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      11 2
      شما مربی هستی و نفهمیدی میرزا جانپور رو برای اینچیون نگه داشته که اسیب نبینه چون براش مقام پنجم یا ششمی فرقی نمی کنه داره برا اینده برنامه ریزی میکنه و به بی تجربه ها میدون میده که به مهارت،بازیکنای اصلی نزدیک شوند که به شش یا هفت نفر فقط تو مسابقات فشار نیاد
    • محمد A1 ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      13 2
      شما برو همون فوتبالتو نگاه کن این ورش ها به درد شما نمیخوره. عملکردش اگه کواچ ضعیف بود الان ششم نبودیم.اگر کواچ ضعیف بود صربستان نمیخواستش. حذف الکی نزن وفتی هیچی نمیدونی دم بچه ها گرم دم مربی هم گرم
  • رامتین IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    20 94
    با این وضعیت بعید میدونم تو بازیهای آسیایی بتونیم قهرمان شیم
  • آرمین 68 IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    42 20
    بچه ها خسته نباشن. تیم ایران تجربه خیلی خوبی بازیکنهاش کسب کردند و در تورنمنت های جهانی دارن عادت میکنن که خیلی خوبه چون فعلا ایران هر چه از ابتدای مسابقات به انتها میرسه کیفیتشون افت میکنه. ست سوم رو که دیگه کلا رها کردن. اسپریدونوف و موزرسکی بازیکن روسیه هم که با خوشحالی های که سمت زمین ایران میکردن و سر هر وقت استراحتی که کواچ میگرفت میخندیدند دائما فرهنگ خودشو نشون میدادن. ای کاش .... در کل به نظر من به عنوان بیننده فیاضی خیلی خیلی بهتر از عبادی پور هستش من نمیدونم آقای کواچ اصرارش بر چه هست سر شهرام محمودی با غفور هم همین عملکرد رو داشت تا مگر اینکه مصدومیت ایشون رو متوجه کنه
  • آرش IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    44 4
    درسته بچه ها همین که جز 6 تا تیم امدن کار بزرگی کزدن دستشونم درد نکنه ولی روسیه که قهرمان المپیک شده با روحیه بازی میکنن انوقت بچه های ما بیخیال و راحت بازی میکنن
  • بهروز A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    61 3
    اگه رو بدنشون کار شه که کم نیارند راحت میتونند قهرمانشند. کلا تو ایران به بدنسازی توجهی نمیشه
  • بی نام A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    20 11
    قهرمانی بازی های آسیایی مهمه یا پنجمی
  • ashkan IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    انشالاه این تیم تو بازیهای اسیایی مقام نمیارن بی غیرتها بخدا تیم خوبی نداریم فقط بلدن بخندن هر کاری کنن فوتبالیستامون بیشتر غیرت دارن
    • بی نام IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      24 1
      خودت به خودت مثبت دادى؟
    • بی نام IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
      14 0
      کلا حالت خوبه؟
  • بی نام A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    11 55
    مقام شیشم و پنجم و چهارم اصلا وجود نداره در جام جهانی
    • بی نام A1 ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      11 1
      په برگزاري اين مسابقه واسه چي بوده نابغه؟
  • محمد A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    44 11
    اشکالی نداره واقعا بچه ها گل کاشتن. همین روسیه که قهرمان المپیک بود اومده برا پنجم ششمی یعنی ببینید چقدر سطح مسابقات بالاست. ایشالا قهرمانی آسیا
  • بی نام IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    16 51
    نتیجه ایران مقابل قدرتهای والیبال : لهستان باخت فرانسه 2 باخت روسیه باخت آلمان باخت امریکا برد ایتالیا هم که اصلا در حد نامش نبود این دوره و همه بردنش حذف شد تازه اکثر باخت ها هم مفتضحانه و با اختلاف زیاد امتیاز بودند مخصوصا آلمان صربستان و آرژانتین حذف شده استرالیا و پوتوریکو هم که هیچی خب فقط اینو منتشر کنید که قضاوت عادلانه باشه و بیخود از عملکرد یک مربی دفاع نکنیم هزینه تجربه اندوزی ایشون رو ایران بده تو اوج کارایی بازیکناش بعد دو سال دیگه بره صربستان طلای اینچئون اینها رو جبران نمیکنه ...
  • بی نام IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    28 46
    ميتونستيم قهرمان شيم،بي ظرفيتي و نداشتن درك درست بازيكنان به ما ضربه زد
  • بی نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    31 12
    بالاخره روسیه هست دیگه.
  • مهدی US ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    54 26
    آقا جان حوصله بازی کردن ندارین نرین تو زمین خب این 3 تا بازی آخر در حد تیمای محلات بودیم
  • آرام A1 ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    72 12
    تبریک به قهرمانان ایران که برای اولین بار در تاریخ والیبال ایران را به مقام ششم جهان رساندند دست مریزاد
  • محمد IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    72 7
    یک شبه نمیشه ره صد ساله رو رفت. دستشون درد نکنه حق دارن یه عده اگه از شکستتون ناراحتن ولی تازه اول کار هستین موفق تر باشید
  • مهسا IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    46 5
    اووووووووووف، خیلی حرص خوردم اما بالاخره تمام شد... امیدوارم خیلی تجربه اندوخته باشند و انشالله که این تجارب در آینده و در بازیهای جهانی سال بعد بکارشون بیاد و دیگه به این مقام راضی نشن. برای بچه های والیبال و کادر فنی تیممون آروزی موفقیت دارم، خسته نباشن. به امید قهرمانی آسیا...
  • امیر IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    28 34
    اولش همه ی غول ها رو می برند و بعد آخرش همه رو می بازند این چه وضعی هست آخه از همون اول حذف بشید آدم حرس نخوره ... من فقط با قهرمانی خوشحال میشم چون می دونم می تونید
  • بی نام A1 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    57 2
    وقتی به ششمی راضی میشی بهتر از ششم هم نمیشی..کاملا بی انگیزه بودن..و تو دور سوم اصلا خوب بازی نکردیم..مثل نیمه نهایی ورده بندی لیگ جهانی تیم مشکل ذهنیتی داره..هیچ کدوم از مسئولان هم که حرکتی نمبکنن.تیم رفت تو شیش تا کدوم تشویق و پاداش؟؟
  • mansour A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    52 11
    این باخت هیچی ازارزش های عیورمردامون کم نمیکنه...خیلی زحمت کشیدن...6 دنیا اونم تواین سطح بالای بازی ها چیزی ازقهرمانی کمترنیست...البته بنظرمن میتونستیم بااستراحت دادن به بازیکنای اصلی توبازی با ارزانتین واسترالیا ازخستگی بچه ها کم کنیم....دم همتون گرم...زنده باد ایران وایرانی
    • بی نام A1 ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      12 58
      اینو نگی چی بگی
  • رضوان A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    28 7
    شیر بجه های ایران تو این بازیها برای همه دنیا خط ونشون کشیدن و در مسابقات بعدی با تجربه بیشتر ، سکوهای جهانی رو هدف میگیرن. دم همشون گرم، مخصوصا سعید معروف این وسط تلویزیون ما با پخش نکردن اول بازی وسانسوراش تو اعصاب بود ، بابا دروغ نگین به مردم ، پول بدین بازی رو بخرین.
  • بی نام US ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    17 64
    غرور زیادی همینه. تا همینجاشم شانسی اومده بودن بالا و از صدقه سر آرژانین صعود کرده بودند. دوره بعد هم مثل دوره قبلی باز حذف میشن و باز پول بیت المال هدر میره
  • علي A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    50 10
    خسته نباشيد. حتي اگه باخت هم بياريد بازم دوستتان داريم. حالا جزو بزرگان واليبال دنيا هستيم
  • هادی IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    56 10
    این سه باخت پشت سر هم یه نگرانی بوجود میاره اینکه ما داریم به باختن عادت میکنیم و دیگه اون تیم جنگندۀ گذشته که برای یه امتیاز میجنگیدیم نیستیم
    • یه خانم A1 ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
      8 0
      دو بازی آخر لیگ جهانی هم باختیم،بازی های تدارکاتی آمریکا رو هم باختیم،ولی به باخت عادت نکردن، یه کم واقع بین باشیم، اینهمه زحمت دارن میکشن،چه پاداشی میگیرن مگه؟؟؟،تازه این همه از خانوادشون دورن، بعد از فشاری که تو دور دوم بهشون اومد یه روانشناس باید باهاشون کار میکرد
  • بی نام IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    24 5
    روسیه قوی هست و اگر تو گروه ما بود به نظرم راحت میتونست در جمع چهار تیم قرار بگیره.
  • بی نام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    22 8
    کاربران خبرآنلاین گفته بودند ایران به نیمه نهایی صعود میکنه و اینطوری نشد. پس به این نتیجه میرسیم که همیشه حق با اکثریت نیست.
  • بی نام A1 ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    14 82
    دیگه فکر نکنم ایران بتواند تیم های درجه یک را شکست دهد...
    • بی نام A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      6 76
      باید مربی ایرانی بیاریم که خوب ارتباط برقرار کنه. و این بازیکنان رو با بازیکنان باتجربه جایگزین کنیم. اینها نصفشون باید برن تیم جوانان.
  • ... A1 ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    16 29
    بعضی ها فقط انتقاد می کنند و حرف مفت می زنندممنون به خاطر باخت
  • سحر A1 ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    46 11
    دلاور مردان ایران ما به شما افتخار میکنیم و به شما میبالیم خسته نباشید با توکل بر خدای متعال پیش به سوی اینچءون برید.
  • علی RO ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    49 11
    فدا سرتون دمتون گرم که تو اوج سخی ها و مشکلات زندگی برای چند ساعتم شده شادمون کردید
  • سامان IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    75 7
    بچه ها خسته نباشین .کارتون عالی بود . این نسل والیبال تو ذهن همه مردم میمونه .دست کواچ هم درد نکنه
    • بی نام IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      14 50
      بچه ها زحمت کشیدن اما کواج فقط داره ثمره و میوه ولاسکو را استفاده می کنه شیب نزولی نتایج ایران تو این دوره کاملا نشان دهنده ضعف مربی تیمه
    • محمد A1 ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      6 0
      بهنام دوم کواچ تیمو خرداد تحویل گرفت تونست تو لیگ جهانی چهارم کنه درسته ولاسکو خوب بوده ولی واقعیت اینه که کواچ از ولاسکو بهتره خبر اینو بزار لطفا
    • بی نام IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      5 0
      بی نام که میگی شیب نزولی تیم نهم لیگ جهانی رو چهارم کردن شیب نزولیه ؟؟ یا تیم نوزدهم رو ششم جهان کردن نزولیه؟؟؟ واقعن بعضیا حتی لیاقت دیدن بازیهای تیم ملی ایران رو هم ندارن چه برسه به اظهار فضل کردن و حرف مفت زدن.
  • بی نام CA ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    63 4
    من از فدراسیون والیبال و از بچه ها تشکر میکنم. من فقط یک پیشنهادی که داشتم اینکه وقتی بچه ها ایتالیا و آمریکا را شکست دادند، بهتر بود که یک پاداشی کوچک بهشون تعلق میگرفت. بعد از اینکه دوباره با تلاش به جمع ۶ تیم پیوستیم، باید دوباره یک پاداشی کوچک بهشون تعلق میگرفت که باز هم نگرفت. در این برهه وقتی بازیکنان خسته بودند و مصدومیت داشتن و الان ۶ ماهه که از خانواده هاشون دور هستند، چقدر خوب بود که برای این بچه هایی که انرژی خالی کرده بودند، یک پاداش کوچکی در نظر گرفته میشد برای رسیدن به جمع ۴ تیم برتر دنیا و همچنین برای رسیدن به فینال. بچه ها وقتی به جمع ۴ برتر تیم دنیا در لیگ جهانی گذشته راه پیدا کردن، فقط ۳ هزار دلار جایزه گرفتن، که رقم ناچیزی گرفتن.
  • محسن A1 ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    40 5
    دلاوران از همه شما و آقای کواچ و تیم فدراسیون من ایرانی سپاسگزارم.با دیدن هر لحظه مسابقاتتان لذت بردم و از تلاشهای خستگی ناپذیرتان برای رسیدن به این مقام به نوبه خود قدردان هستم.بچه ها مچکریم.
  • بی نام EU ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    41 5
    تو اين دوره بچه ها عالي بودن خدايا شكر بچه ها مچكريم ما همچنان منتظر نتيجه هاي درخشان تر از شما هستيم شما عالي بوديد
  • بی نام A1 ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    32 5
    خسته نباشن
  • حمیدرضا EU ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    50 7
    خدا وکیلی خسته بودند... دستشون طلا...
  • بی نام IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    62 3
    دلم میسوزد برای بچه های عزیز تیم ملی والیبال که چند ماه است بی وقفه در حال مسابقه دادن هستند . احتمالا همه چون از تیمشان توقع قهرمانی داشتند بسیار بد از انها نتیجه انها استقبال میکنند. بدتر اینکه خسته باید از لهستان بروند باز برای مسابقات به کره و این داستان همچنان ادامه دارد گل کاشتید دلاورمردان. ما که عاشق شماییم. حق یارتان
  • بی نام A1 ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    34 8
    حیف...حیف...حیف... خیلی زحمت کشیدند ولی می تونستند بهتر باشند
  • بی نام GB ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    22 10
    خسته نباشا ولی یه کم سخت قبول نگرفتن یک ست
  • بی نام A1 ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    40 8
    تا همین جا هم دمشون گرم ..
  • بی نام A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    38 7
    سربلندید بچه ها ...
  • جک A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    16 44
    عمر این نسل در حال اتمام است.
  • رحمت الله IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    بی غیرت ها
    • مجید A1 ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      11 0
      خیلی دوست دارم ببینم شما یک روز کار خونه رو انجام بدی مثل اسباب کشی یا گرد گیری خونه چند روز نیاز به استراحت دارید؟ این بندگان خدا الان چهار ماه هست دارند از این کشور به اون کشور می روند و مسابقه میدند. یکی از مربیان عزیزشون رو از دست دادند ولی خم به ابرو نیوردند . مهدی موسوی قرار بود اصلا این بازیها بخاطر مصدومیتش شرکت نکنه ولی غیرت کرد بازی کرد . الان هم باید بلافاصله برند کره میدونی از لهستان تا کره چقدر فاصله است؟ 7ساعت مجبورند پرواز داشته باشند .. بخدا اگه این چیزها رو درک کنید تازه تصور کن الان سه ماهه که نتونستند یکساعت کنار خانواده و دوست هاشون باشند . بابا انصاف داشته باشید
  • حسین A1 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    33 8
    ما تا همین جاشم عالی بودیم و از بچه ها ممنونیم. دمشون گرم
  • بی نام A1 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    15 33
    اونموقع که انگیزه داشتن به روس ها باختن وای به حال الان
  • بی نام IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    29 6
    بچه ها خسته نباشید دمتون گرم
  • رامين A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    35 6
    كارتون عالي بود حتي ميشه گفت بالاتر از چيزي كه توي تصورمون بود خسته نباشيد كاش فوتباليستها ياد ميگرفتند .توي واليبال ششم جهان شديم توي فوتبال ششم اسيا هم نيستيم با اين همه هزينه هاي ميلياردي حيف . كاش اين پولها توي واليبال كشتي وزنه برداري ...هزينه ميشد
  • محمد از قم A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    23 10
    ای کاش این تیم خسته و بی انگیزه به مسابقات آسیایی اینچئون نره . تیم ب رو باید بفرستیم.
  • بی نام A1 ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    43 4
    حالشون در حد مرررررررررگ خرابه. خوب شد زود تموم شده وگرنه فک کنم چند تا تلفاتم میدادن.
  • گلنوش IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    28 3
    به امید روزهای بهتر...
  • امیر حسین A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    24 4
    با تمام وجود بهشون خسته نباشید میگم.منتطر قهرمانی شما در بازی های آسیایی هستیم.
  • hamid A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    19 5
    در کل خوب بودیم. فقط تجربه کم داریم که انقدر باید بازی کرد و باخت تا برنده شدن رو یاد گرفت. مرسی بچه ها.
  • amir IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    خيلي ضايع شديم 3بازي 3باخت نشون داديم حالا حالا بايد بدويم تا به سطح اول جهان برسيم.نقطه ضعف ما در اين مسابقات سعيد معروف بود خواهشا خداحافظي كنه بره. دقيقا همون بلاي علي دايي شده به خاطر شهرت راضي به ميدان دادن به جوانان نيستن
    • بی نام IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      61 2
      بنده خدا مگه چند سالشه از بس حرص خورده موهاش سفید شده والا سی سالشم نشده هنوز ...چ جور دلت میاد با علی دایی مقایسه اش کنی؟؟
    • بی نام IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      7 3
      اره تو راس میگی فقط من موندم چطوری بهترین پاسوره مسابقات شده بعضیا اگه حرف مفت نزنن میمیرن.
    • بی نام IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      9 2
      وای امان از این نظر کارشناسانه ی شما معروف یکی از بهترین پاسورهای حال حاضر جهانه اتفاقا عامل بالا اومدن ما تا این مرحله بوده . متاسفم که نقد مغرضانه و ناآگاهانه می کنی .
    • رضوان A1 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      10 3
      شما احتمالا" هیچی از والیبال نمی فهمی و فقط میخوای توهین کنی جناب امیر سعید معروف متولد 28 مهر 64 یعنی فقط 29 سالشه و بهترین پاسور این رقابتهاست ضمنا"تقریبا" تمام بچه ها غیر از ظریف زیر 30 سال سن دارن
    • بی نام IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      8 9
      بايدبكم كه سعيد معروف فعلا 28 سالشه، تيمهاى ديكه رو مى ديدى كه با بازيكنهاى 37 سالشون دارن بازى مى كنن، هر جى دارين از صدقه سرى معروف هست، ياشاسين تورك اوغلانى.
    • یه ایرونی A1 ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      27 6
      آقاامیر،سعیدمعروف بهترین پاسوردنیاهستند،همچنین علت باخت های تیم ملی، خستگی زیادهست نه شخص خاصی،درضمن قهرمانی دربازی های آسیایی وراهیابی به المپیک بسیارمهم ترازاین هست که تیمی پنجم شود یاششم،من به نوبه ی خودم بهشون خسته نباشیدمیگم وبراشون آرزوی موفقیت دارم،واین روهم بگم که مقایسه ی والیبالیست های غیورودلاوربافوتبالیست های بی غیرت اصلا کاردرستی نیست،این نسل، نسل طلایی والیبال ایران هستندوهیچوقت فراموش نمیشوند...
    • بی نام IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      12 0
      خداییش اوج نامردیه سعید معروف رو با "علی لابی" مقایسه کنی. اکثر بازیکنان از نظر بدنی افت کرده بودن تو این کوران مسابقات پی در پی. ماشین نیستن که. // چاپ کن خبرآنلاین جون مادرت.
  • بی نام IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    16 77
    این کواچ گند زده تیم ملی
  • مهران A1 ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    35 4
    خسته نباشيد.كار بزرگي انجام داديد.در جايي كه تيم هايي مثل آمريكا وايتاليا وآرژانتين نتونستن باشن شما بلندقامتان دنيا رو غافلگير كرديد.به اميد كسب طلاي بازي هاي آسيايي
  • پارسا A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    31 1
    تیم یه ذره دیگه جای کار داره حس میکنم تیم زود راضی میشه وقتی صعود میکنه به مراحل پایانی
  • بی نام A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    21 86
    این کواچ چرا اخراج نمیشه با این گندی که زد
    • یه ایرونی A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      21 5
      شمااگه بهتری بیاوایسا جای اون...عموکواچ، بچه های غیورایرانی،خسته نباشید،دوستتون داریم...
  • حسین A1 ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    27 3
    به تمام بچه ها خسته نباشید میگم که تونستند علی رغم کمبود امکانات و بودجه کم والیبال به ششمی جهان برسن کاش میشد رقمهای هزینه شده برای فوتبال و والیبال داشته باشیم و با هم مقایسه کنیم. اینهمه واسه فوتبال سرمایه گذاری کردن چی شد آخرش؟؟ یک امتیاز گرفتیم و شدیم چهارم و همه به به و چه چه کردن و حالا از همه مردم ایران تقاضا دارم که دلاور مردان والیبال رو دلگرمی بدیم و افتخار کنیم به این غیور و سربلند
  • روزبه خراسانی IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    28 7
    انصافا این ششمی جهان خیلی شیرینه و بهتره رئیس جمهور یه پیام تشکر براشون بفرستن. بچه ها واقعا زحمت کشیدن.
  • وحید A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    26 2
    بازیای جام جهانی به مراتب فشرده تر از لیگ جهاینه و ما هم دو تا تیم کامل نداریم و مشکل بدنی پیدا کردیم...باید صبور باشیم پله پله کواچ تازه اومده و نیاز به وقت داره آقای ولاسکو مربی خوبی بود اما اون نه لیگ جهانی داشت در 2 سال اول و والیبال ما چندین ساله داره برنامه ریزی میکنه از قهرمانی نوجوانان بگیر تا سومی جوونان و...لیگ پر از استعداد و پر تماشاگر انها کاره یه فدراسیون موفقه...اینهایی که انتقاد دارن همونهاییی هستن که کیروش رو که با 2 باخت و یک مساوی ازش بت ساختن
  • بی نام A1 ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    32 4
    یادتون نره همین بچه ها آمریکا و ایتالیا، اول و سوم جهان رو بردن. آرژانتین و صربستان که تیم های بزرگی هستن رو در هم شکستن. حالا هم نمیدونم واقعا بخاطر خستگی یا خالی کردن یا هرچی هست به خوبی قبل نیستن. ولی نباید تیم رو از حمایت محروم کرد. بهرحال ما 13 پله نسبت به دور قبل مسابقات صعود داشتیم. الان تیم نیاز به حمایت و تقویت روحیه داره.
  • مهناز IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    12 29
    اینام دیدن اگه شیک ببازن مثل فوتبال هم چیزی از ارزشهاشون کم نشده هم ارج و قربشون بیشتره اینه که از رو دست فوتبالیا کپ زدن
  • بی نام IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    30 9
    زنده باد گل پسرای ایران
  • بی نام IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    23 0
    درسته همه تیم هایی که صعود کرده بودن از بهترینهای جهان هستند اما بچه های ما هم باید واقعا بهترین بهترینها شدن رو بخوان. اینکه بگیم همین جایگاه ششمی خوبه و بضاعتمون در همین حده درست نیست. به امید خدا با انگیزه بهتر، قهرمانی جهان. شعار هم نمیدم نشون دادیم که میتونیم.
  • بینام A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    11 51
    کواچ امروز فقط میخواستم بکشمت اینم طرز فرستادن بازیکنا به زمین بود واقعا که خراب کردی
  • ارش RO ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    13 16
    من نمی دونم چرا نمی تونم به روسها و شکست سیاسی ما اعتماد کنم این شکست کممی مشکوک وقابل تعمل است چرا 1 اگر روسها قوی بودن چرا با ما در گروه پنجم مبارزه میکردند نمی تونستن دوم یا سوم یا چهارم بشن2اگر روسها قوی بودن چرا از چند کشور حذف شده شکست خوردن و با امتیازبه این مقام رسیدن نه با ست پیروزی درحالی که ما از بسیاری از تیمهایی که روسیه رو شکست داده بود برتری داشتیم3چرا بچه ها بازی رو این قدر بچه گانه دنبال میکردن و بازی میکرن الکی خطا الکی پاس الکی توی تور متاسفم اگه اینطوری باشه
  • man IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    معروف حيا كن تيم ملي را رها كن
    • رضا IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      3 14
      مهدوی معروفو میزاره تو جیبش
    • سارا IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      59 7
      برو بابا
    • amir IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      5 16
      عالي بود عين حقيقت.حالا همه باهم براي سربلندي كشورمون/معروف حيا كن تيم ملي را رها كن
  • اناهیتا A1 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    4 27
    چرا محمودی بیرون رفت؟
  • بی نام IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    12 16
    زور ایران به روسیه نرسید رو ننویسین بنویسین زور ایران به روسیه هم نرسید خداییش تیم هشتم نهم جهانیم که همون هم ارزشمنده ولی خیلیی راه داریم تا قهرمانی
  • بی نام EU ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    29 2
    تیم خسته شده از اول با بهترین تیم های دنیا مسابقه داشتن
  • بی نام CA ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    21 41
    کواچ مربی جالبی نیست جالبه که زودتر از تیمش انگیزشو از دست می ده و بی خیال همه چیز می شه بعد هم تو امتیاز 24 می یاد برای اینکه نگن وقت استراحت نمی گیره تقاضای تایم اوت می ده. نمی دونم این چه ویژگی داشته که اوردنش تا والیبال نو پای ما واسش اعتبار بشه.
  • بی نام IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    34 4
    من از نتیجه کلی خیلی راضی هستم. ایران یک تیم پایین تر از روسیه است و این خوب است و انشاالله در آینده خوبتر می شود. بهشون تبریک می گم.
  • روزبه A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    26 12
    بازی با مالدیو را دست کم نگیرید جان ما
  • مهران .تـ... A1 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    59 7
    رتبه منطقی ایران همین ششمی است.اگر اول هم می شدیم واقعی نبود. آفرین به والیبال قهرمان
  • یاسر A1 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    68 5
    بچه ها خسته نباشید, کواچ با شخصیت خسته نباشی. بامید قهرمانی در بازیهای آسیایی
  • بی نام IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    60 3
    از رئیس فدراسیون گرفته تا تدارکات چی دست همتون درد نکنه. در این مدت خیلی از شب ها با احساس غرور خوابیدیم. امیدورام برای آینده برنامه های بهتری برای اعتلای والیبال در ایران داشته باشید. امیدوارم والیبال اسیر بازی های سیاستمدارها و سودجویان نشه. خدا قوت
  • شروین A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    10 0
    دست همه والیبالیست‌هامون درد نکنه. ششمی جهان افتخار کمی نیست.
  • بی نام A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    1 11
    من اصلا از این ورزش خوشم نمیاد
  • مقیمی A1 ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    5 0
    کمی روی سرویس و دریافتها کار کنند تیم خوبی میشن . بازهم دمشان گرم حداقل توی والیبال در سطح جهانی هستیم توی فوتبال که چیزی نشدیم. جا داره از آقای داورزنی هم تشکر کنیم که خوب فدراسیون را می چرخونه نه مثل کفاشیان که هرروز یک سوژه برای اعصاب مردم درست میکنه.
  • جهانگيري IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    12 1
    خيلي از كشورها حسرت همين ششمي جهان رو ميخورن ، افرين بر دليرمردان ايران
  • امیررضا A1 ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    7 1
    هیچی از ارزش های بچه های والیبالمون کم نشد، اولین حضور جهـانی و ششم جهان... کم نیست دمشون گــــــــــــــــرم
  • بی نام A1 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    11 0
    اگر به امار گزارشگری مسابقات والیبال نگاه کنیم مسابقاتی محتشمیان گزارش کرده ایران بازنده شده
  • بی نام IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    10 0
    ایول یک زمانی جزء شش تیم اول آسیا هم نمیشیدیم حالا جزء شش تیم اول جهان واقعاً محشره ایول...
  • حامد بهداد RO ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    8 3
    سعید معروف حالش خوب نبود تب داشت هیچکی از ش انتظار بازی نداشتبازم ماشالا به غیرتش.
  • ملت ایران A1 ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    2 2
    خیلی خوب بودن اما تو دور سوم هیچ تلاشی برای برد نکردن.
  • فاطمه A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    4 0
    در کل که عالی بود. ولی بهتر بود سه تا بازی آخر رو با تمام توانشون بازی می کردن. ولی مشکل اینه که بچه هامون سریع مغرور میشن و دیگه راضی میشن به جایی که هستن. ولی بازم دمشون گرم.ایشاا... طلای آسیا
  • الهه A1 ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    3 0
    انالیز تیم ما واسه خودمون دیگه رو شده چ برسه ب تیم روسیه و فرانسه..........
  • من IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    16 7
    فکر میکنم معروف هم داره افت میکنه کم کم دیگه سنش زیاد شده اما یه جانشین خوب براش نداریم
  • هادی IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    5 1
    وقعا افرین به والیبال ایران.بازم ازشن ممنونیم .از بچه ها و کواچ.خسته نباشن.ششم جهان هم کم نیست.باین بازی چیزی از ارزشهاشون کم نمیکنه.به امید مقام اول.
  • رها A1 ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    7 1
    باز با یه غوره سردیمون شد نصف کسانی که الان دارن به کواچ خرده میگیرن و تز کارشناسی میدن، شش ماهه که کارشناس خبره والیبال شدن ازشون بپرسی پنج سال پیش کیا تو تیم والیبال بودن جوابشون اینه: من نمیدونم اصلا چرا کواچ اینجوریه؟ میگی چجوریه؟ میگه نمیدونم ولاسکو یه جور دیگه بود کلا هم دو تا اسم میدونن کواچ و ولاسکو. اخیرا مرحوم معدنی که خدا رحمتش کنه به لیست اطلاعات فراوان این خبرگان والیبال اضافه شده. پونزده ساله داره رو والیبال کار میشه حالا که نتایجش داره بدست میاد همه شدن کارشناس امان از جوگیری ما
  • غلام A1 ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    30 6
    افرین ایران
  • بی نام A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    25 13
    معروف چش شده؟ پاس هاش اصلا جفت و جور نیست اخیرا.
    • بی نام IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
      18 5
      سرما خورده بود.... خبرها رو میتونی از سایت فدراسیون بخونی... سر تمرین هم مهدوی جاش در نظر گزفته شده بود و معروف اصلا تمرین نکرد.
    • بی نام IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
      7 3
      مریض بود دوست عزیز , تب داشت تا قبل بازیم میگفتن نمیرسه به بازی با روسیه
  • یال کرجی A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    21 10
    بچه ها مچکریم.......
  • بی نام A1 ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    3 4
    همه این باخت ها تقصیر عبادی پور بود.
  • بی نام A1 ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    23 4
    واقعا دستشون درد نکنه ، باعث افتخار ایران بودند ، ممنون از همه بچه ها و کادر فنی و فدراسیون
  • بی نام A1 ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    27 6
    كامنت گذا ر بي انصاف تو بايد خجالت بكشي تحريك شده معلوم نيست از كجا شرم كن يك تيم از هيچ شروع ميكنه ميشه ششم جهان . اونوقت تو بي ظرفيت بي معرفت اين چيزها رو مي نويسي .
  • علی خواجه فرد RO ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    24 4
    واقعاً دست فدراسیون،مربیان و تک تک بازیکنتن و دست اندرکاران درد نکنه. عالی بود. انشاءالله در دوره های بعدی رتبه رو بهبود خواهیم داد.
  • بی نام A1 ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    29 4
    بازم دستشون درد نکنه...کی فکرشو میکرد ایرانی که تو جام قبلی 19جدول شده بود حالا بیاد 6ام بشه... من بهشون خسته نباشید میگم...خیلی ممنون از همگیشون
  • بی نام IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    5 1
    فیاضی چقدر خوب بود تو این بازی
  • رویا A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    8 3
    ای بابا ادم که قیافه ی سید رو نیگا میکرد همه ی انگیزهامیدکلی چیزای دیگه رو از یادش میرفت حالا هی قائمی بعد از هر امتیاز تشویقشون کته ادم خودشم باید کمک کنه خوب.........رسیدن به قهرمانی پشت سر هم بازی کردنم داره .......فکر کردن به قهرمانی خستگی از تنو میبره.....نمیدونم جاشون نیستم......ایشالا دفه بعد
  • رامتین IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    6 2
    من نمیدونم حکمتش چیه که همیشه درست سر بازی های حساس بد بازی میکنیم مثل باخت مقابل آلمان یا باخت مقابل آمریکا تو لیگ جهانی یا وقتی که فقط یه بازی مونده بود بریم المپیک 30 از استرالیا که خیلی از ما ضعیف تر بود باختیم و باخت مقابل کره جنوبی تو بازیهای آسیایی 2010
  • mehran IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    10 2
    خواهش میکنم کسایی که از والیبال سر در نمیارن درباره بچه ها و مربی تیم نظر ندن ..بعضیا این همه زحمتو اصن نمیبینن.شیشم دنیا شدیم.اونم تیمی که سه 4 ساله جون گرفته..واقعا یه سری مردم قدر نشناسن .بچه ها دستتون درد نکنه
  • بی نام A1 ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    11 5
    خبر آنلاین لطفا یک نظرسنجی بذار که مردم آیا از عمیکرد کواچ راضی بودند یا خیر .. ؟ اگر مثبت تا 50 شد حتما این را بذار .. ممنون میشم چاپ کنی
    • بی نام A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
      4 0
      مرسی از اینکه به کاربرات احترام می ذاری خبر آنلاین .. خبرگذاری نمونه و بی طرف
    • بی نام A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
      4 0
      پس با این نتیجه مردم می فهمن که کواچ بد نبوده و بچه هایی که از اردیبهشت تا الان تو اردو و مسابقات بودند حق داشتند.. همین والیبال تا چند سال پیش رشته ای نبود که توش مقام بیاریم ولی حالا برای یک بازی تشریفاتی بازیکنای اصلیشو نذاشت شد مربی بده ؟ خبر با نتیجه بدست اومده از نظر سنجی حتما یک مطلبی را در این زمینه کار کنید تا ذهن مردم نسبت به این مربی و این رشته و این بچه های با غیرت که 6 ماه زن و بچه شون رو ندیدند و تازه باید برن اینچئون کار کن .. ممنون از رسالت خبریتون ..
  • اکبر IR ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    14 8
    خسته نباشند و دستشون درد نکنه. اما به یک مربی بهتر از کواچ نیاز داریم. همچنین از نظر قدرت بدنی بازیکنان باید تقویت بشوند چون توی خیلی از موقعیت ها به دلیل ضعف بدنی امتیاز از دست دادند.
    • بی نام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
      6 12
      مربی تقصیری نداره. تقصیر ما ایرانی هاست که همیشه به کم قانع هستیم. وقتی خودِ بازیکن روحیه نداره و به همون ششمی راضیه مربی چیکار کنه؟
  • بی نام EU ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    11 1
    همه بچه عالی بودن و از جون و دل مایه گذاشتن بازی همیشه برد نداره یسرشم باخت. واقعا خسته نباشن ایشالا آسیایی اول میشیم. همه مردم و هواداران واقعی والیبال باید از این تیم حمایت کنند
  • فاطمه 63 A1 ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    17 4
    ما از باخت ناراحت نیستیم از این ناراحتیم که چرا تا توپ آخر نمی جنگن.چرا قانع ان.چرا از تمام توانشون استفاده نمی کنن.به کم رضایت دادن.
  • بی نام A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    20 1
    دقیقا همینه واقعا وقتی از لهستان باختند فقط براشون ناراحت بودیم ولی تو این چند بازی آخر اون روحیه و هیجان رو به هیچ عنوان ندیدیم . سرویس به اون سختی رو می گرفتند ولی ادامه نمی دادند واقعا جدای از سختی بازیها در این چند بازی آخر بدون در نظر گرفتن نتیجه باخت از تماشای بازی هیچ لذتی نبردیم.
  • سیدمحمدرضا RO ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    7 0
    بازیکن: مدال طلا المپیک: ۲۰۰۰ سیدنی مدال برنز المپیک: ۱۹۹۶ آتلانتا مدال برنز جام جهانی: ۲۰۰۳ ژاپن مدال نقره قهرمانی جهان: ۱۹۹۸ ژاپن مدال طلا جام ملت‌های اروپا: ۲۰۰۱ جمهوری چک مدال نقره جام ملت‌های اروپا: ۱۹۹۷ هلند مدال برنز جام بزرگ قهرمانان جهان: ۲۰۰۱ ژاپن مدال برنز لیگ جهانی: ۲۰۰۳ مادرید باارزشترین بازیکن جام ملت‌های اروپا: ۲۰۰۱ جمهوری چک مربی: قهرمانی لیگ یوگسلاوی: ۱۹۸۹، ۱۹۹۲ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا: ۱۹۸۹ نایب قهرمانی لیگ برتر ایران: ۲۰۰۵ سرمربی قهرمانی لیگ برتر صربستان: ۲۰۰۹، ۲۰۱۰ نایب قهرمانی جام حذفی ایتالیا: ۲۰۱۴ قهرمانی لیگ دسته یک سری آ۲ ایتالیا: ۲۰۱۱ نایب قهرمانی سری آ ایتالیا: ۲۰۱۴ بهترین مربی لیگ صربستان: ۲۰۰۹، ۲۰۱۰ بهترین مربی سری‌آ ایتالیا: ۲۰۱۳
  • علیرضا A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    5 1
    همون موقع که ایران به جمع 6تیم راه یافت و شما تیتر زدید ششمی ایران مسجله من فهمیدم که ششم میشه آخه اون چه تیتر نحسی بود زدید آیه یاس نخونید خواهشا
  • بی نام RO ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    6 1
    طلب دارید شماها؟؟؟ بابا دستشون درد نکنه .
  • بی نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    4 13
    کلا در ورزش ما همیشه زیر روسها هستیم حالا چه کشتی چه والیبال چه فوتبال و ...
  • بی نام A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    10 3
    همتون عالی بودید بچه ها مچکریم اقای کواچ جیگری