برنامه روز دوم ورزشکاران در بازی های آسیایی/روز شلوغ کاروان ایران

ملی پوشان ایران در دومین روز بازی های آسیایی در 9 رشته ورزشی به میدان می روند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به بازی های آسیایی؛ورزشکاران ایران که در روز نخست بازی ها در هفت رشته ورزشی به میدان رفتند در روز دوم در 9 رشته ورزشی با رقیبان خود مسابقه می دهند.


در رشته شنا جمال چاوشی‌فر نخستین فردی است که در ماده 100 متر کرال پشت به آب می زند.

در رشته هندبال ملی پوشان کشورمان نخستین دیدار خودشان را مقابل هنگ کنگ برگزار می کنند و دوچرخه سواران هم فردا در ماده تیمی با رقیبان خود مسابقه می دهند.همچنین فردا شمشیربازان ایران در بخش سابر انفرادی و ژیمناستیک‌بازان همدر بخش تیمی پای به میدان آسیایی می‌گذارند. در روز دوم جودوکاران روز شلوغی خواهند داشت و سعید ملایی در وزن 73 کیلوگرم و امیر قاسمی‌نژاد در وزن 81 کیلوگرم مبارزه خواهند کرد. 

در ووشو نیز در بخش ساندای مردان محمد یوسفی، سجاد عباسی و حمیدرضا دلاور در اوزان 65، 70 و 75 کیلوگرم با حریفان آسیایی مبارزه خواهند کرد.

قایقرانان ایران فردا در مواد روئینگ 2 نفره (سید مجتبی شجاعی و امیر رهنما)، روئینگ تک نفره - مقدماتی (محسن شادی)، روئینگ 8 نفره (سعید عادلی، یاسر و وحید جوهری، مسعود محمدی، افشار حیدری، اتابک پیش‌یار، فرهاد و فرزاد کربلایی، کیهان شمس (سکان دار)، روئینگ سبک وزن زنان، روئینگ 4 نفره زنان پارو خواهند زد.

تیراندازان ایرانی نیز فردا در 2 بخش تپانچه 10 متر بادی مردان ( ابراهیم برخورداری، ابراهیم رحیمی سنگری، محمد احمدی) و تراپ مردان (بابک یگانه) به اهداف مسابقات آسیایی تیر می‌اندازند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    19 1
    از روز دوم هم چیزی در نمیاد
  • شایان A1 ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    0 2
    چه فایده وقتی در روز دوم هم طلایی گرفته نخواهد شد در بازی های آسیایی مهم فقط طلاست