رسا نوشت:

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران شب گذشته در جمع خانواده های شهدا که در تجلیل از مقام شهدای منطقه شمیرانات برگزار شد، بیان داشت: ولایت با خون شهید آبیاری شده و هیچ تبلیغی باعث تضعیف این امر نمی شود، بلکه این تحرکات سبب تقویت هر چه بیشتر این شجره طیبه می شود.

امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که تبلیغات استعماری امروز بیش از هرچیز منحصرا ولایت فقیه را نشانه گرفته گفت: تبلیغات و قلم های مسموم دشمن سعی در تضعیف امر ولایت فقیه دارد.

وی گفت: در دوره طاغوت امام راحل را سید هندی خواندند، ایشان را تبعید کردند علیه امام مقاله نوشتند، زندانی کردند و هر چه که کردند نه تنها بر ضرر امام تمام نشد بلکه به نفع ایشان نیز بود و امروز خلف صالح ایشان نیز همان حالت را دارند.

این استاد اخلاق خاطرنشان کرد: دیدیم که در جریان بستری شدن مقام معظم رهبری نه فقط دوستان بلکه حتی کسانی که از لحاظ خط فکری حمایت از ولایت خیلی به نفعشان نبود چگونه نگران بودند که اگر این نعمت از بین برود هیچ چیز جایگزین آن نخواهد شد که این نشان از ریشه دار بودن ولایت در دل‌هاست.

وی با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان به مسؤولان که فرمودند: «دشمن گاهی در ادراک انسان اثر می گذارد و منشأ این اثر پذیری در همه امور از جمله فرهنگ و... انباشت گناهان و رذایل اخلاقی است» افزود: گناه اداراک و فهم انسان را می گیرد اما شهید این مقام را دارد که با قطع وابستگی های مادی خود همه حجاب ها و گناهان خود را بر طرف کند و به مقام شهید برسد.

امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که خون شهید با خود پیام هایی را به دنبال دارد، گفت: اگر شهادت نبود پایگاه های توحیدی همچون مساجد به تدریج نابود می شد چنانکه می بینیم چگونه در کشورهای منطقه گروه های تکفیری مساجد و اماکن متبرکه را از بین می برند، اما خون شهید بحمدالله در جامعه ما باعث آبادی مساجد شده و این آبادی مانع فساد در جامعه است.

وی یادآور شد: از دیگر پیام های شهادت از بین رفتن فتنه در میان امت هاست و ما باید از این دستاورد نگهداری کنیم و نگذاریم فتنه ریشه اتحاد ما را بخشکاند چرا که فتنه تر و خشک را با هم می سوزاند و ما را به ورطه نابودی می کشاند.

 

1717

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375889

برچسب‌ها