عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس می گوید: وضعیت تعاملی میان دولت و مجلس بسیار مناسب است و هیچ گونه مشکلی در روابط بین این دو قوه وجود ندارد.

حجت الاسلام موسی احمدی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرآنلاین مهمترین موضوع و دغدغه میان دولت و مجلس را بحث میدان مشترک نفت و گاز و استفاده از ذخایر کشور دانست و گفت: با توجه به اینکه همسایه قطری ما با تمام توان و ظرفیت در حال استفاده از میادین مشترک است و منافع ملی ما را می برد بایستی با تمام توان و ظرفیت در شرایط فعلی تولید را بالا ببریم تا این منافع را کشور خودمان جذب و به جامعه برگرداند.
نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی دغدغه مردم در حوزه اقتصادی را از مهمترین مسایل کشور توصیف کرد و گفت: فشار اقتصادی امروز کشور مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده زیرا درآمدهایشان پاسخگوی هزینه هایشان نیست. دولت همانطور که می گوید توانستیم تورم را مهار کنیم بحث رکود را هم باید مدنظر داشته باشد.
وی در خصوص بسته خروج از رکود غیر تورمی که دولت آن را به مجلس ارائه داده است خاطر نشان کرد: باید به دقت بر روی این بسته کارکارشناسی انجام شود و در مجلس با سرعت مورد ارزیابی قرار گیرد تا در نهایت با توجه به نگاه های کارشناسی آن را به تصویب برسانیم.
حجت الاسلام احمدی با تاکید بر اینکه علاوه بر موضوع اقتصاد و انرژی به عنوان دو مسئله مهم کشور، باید بحث فرهنگی را نیز مورد توجه قرار دهیم،تاکید کرد: نمایندگان عضو مجلس خبرگان رهبری با نگرانی های زیادی موضوع فرهنگی کشور را دنبال می کنند و متولیان فرهنگی کشور باید به این سخنان و پیام ها و دغدغه ها و نگرانی هایی که نخبه های دینی نسبت به آن توجه دارند ، تاکید بیشتری داشته باشند.
این نماینده روحانی مجلس نهم گفت: مجلس و دولت باید با برنامه ریزی دقیق به سراغ ساماندهی امر فرهنگی رفته و از خطرات احتمالی این حوزه پیشگیری کنند تا از این وضعیت شبیخون فرهنگی که امروز با آن مواجه هستیم و در بسیاری از بخش ها ظواهر آن مشخص است بیرون بیاییم.
این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تعامل بین مجلس و دولت در سطحی خوب و شایسته توصیف کرد و گفت: مجلس با دولت هیچ گونه مشکلی ندارد زیرا نگاه مجلس این است که با سرعت و دقت موانع و مشکلات سر راه اجرا را بردارد و مردم از این مشکلات خارج شوند .
وی افزود: نمایندگان از دل مردم بیرون آمده اند و تمام دغدغه هایشان رفع مشکلات مردم است . بعضی از بیرون این نگاه را دارند که مجلس دچار مشکلات سیاسی شده است، در صورتی که این طور نیست. مجلس نگاهش این است که با دولت همکاری و همراهی کند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ریل گذار خوبی برای دولت باشد تا دولت با توجه به موقعیت زمانی و مکانی خود مشکلات مردم را حل کند و از این چالش ها و موانع که ابرقدرت ها و دشمنان نظام ایجاد کرده اند، خارج شوند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس نهم گفت: نگاه مجلس برای همکاری با دولت بسیار مثبت است .

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    12 2
    مرد حسابی ما کلا نگران مجلس و شما و تصمیماتتون هستیم