جهانبخش در بازی با تیم هلموند اسپورت موفق شد دو بار گلزنی کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛یک شب رویایی برای علیرضا جهانبخش.دو گل و دو پاس گل در بازی دیشب باعث شد که خبرنگاران هلندی در مطالبشان از توانایی های مهاجم ایرانی تمجید کنند.

در گفت و گویی که علیرضا بعد از بازی با "آی اسپورت "انجام داده او درباره آنکه از کدام گلش لذت برده، گفته:« هر دو گل قشنگ بود و  من بدون تلاش همبازیانم نمی توانستم گل بزنم. بازی فوق العاده ای انجام دادیم و اگر قرار به انتخاب گل باشد، باید بگویم که گل دوم را بیشتر دوست دارم چرا که ضربه زدن در آن شرایط کار سختی بود.»

جهانبخش در پاسخ به این سئوال که آیا بازی دیشب آخرین بازی او با پیراهن نایمخن بوده، اعلام کرد:« هنوز چیزی معلوم نیست. دو روز تا پایان مهلت نقل و انتقالات باقیمانده و باید دید در این دو روز چه اتفاقی می افتد. من از تیم های مختلفی پیشنهاد دارم. هیچ مشکلی برای بازی در نایمخن ندارم و رابطه خوبی با همه دارم اما دوست دارم در فوتبالم پیشرفت کنم و این موضوع اهمیت بسیار زیادی برای من دارد. طبیعتا وقتی پیشنهاد خوبی داشته باشم دوست دارم در یک سطح بالاتر بازی کنم اما باید موافقت باشگاه را جلب کنم.»

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایمان IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    27 1
    امیدوارم بدون حاشیه و بدون چشم دارشت به کشورهای عربی پیشرفت کنی
  • عليرضا 4444 IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    23 2
    بازيكن بزرگي هستي و راه خودت رو بلدي به چه صورت طي كني خوشحال هستم كه منطقي و سالم فكر ميكني و تبريك به پدر و مادرت ميگويم كه چنين پسر باهوش و ذكاوتي دارند و اميدوارم كه هميشه مدارج پيشرفتت را طي كني دوست دارتو عليرضا 4444
  • پیمان ss IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    24 0
    راه باید برای جوونها باز شه جهانبخش،آزمون،صادقیان،یعقوب کریمی،مهدی شریفی،عزت اللهی و..
  • ehsan A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    19 0
    بازیکن خیلی خوبیه جاش تو تیم بزرگه
  • سیدمسعودحسینی IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    21 0
    آفرین بر شما که پول را مثل بعضی از لژیونرها در نظر نگرفتی و اونهایی که رفتن کشورهای عربی از لحاظ مالی شاید خیلی سود کردن اما از نظر فنی و فوتبالی ضعیف میشن.