۰ نفر
۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۸

ورزشگاه ناسیونال منه گارینچا پرهزینه ترین ورزشگاهی بود که دولت برزیل برای میزبانی جام جهانی آن را آماده کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛اما حالا بعد از اتمام این تورنمنت، ورزشگاه شهر برزیلیا میزبان رویدادهای دیگری نیز خواهد بود. اولین رویداد غیرفوتبالی ای که در این ورزشگاه برگزار شد، یک جشن ازدواج دسته جمعی بود که شنبه گذشته دراین ورزشگاه انجام گرفت. ورزشگاه ناسیونال میزبان 7 بازی جام جهانی 2014 برزیل بود و حالا از آن استفاده های دیگری نیز می شود.

 طبق گزارش منتشره در روزنامه فولیا د سائوپائولو، طبق برنامه ریزی دولت برزیل، روز شنبه گذشته 100 زوج جوان مراسم ازدواج دسته جمعی شان را دراین ورزشگاه جشن گرفتند.این جشن توسط ارگان های قضایی، حقوق بشری و شهرداری این ایتالیا سازماندهی شده بود. در جریان این جشن که تحت عنوان «روح های دوقلو» برگزار شده بود، زمین چمن ورزشگاه با فرش های قرمزی پوشیده شده بود و عروس و دامادهای جوان با عبور از این فرش قرمز به محل استقرار می رسیدند. هزینه این مراسم را فرمانداری شهر پرداخت کرده بود.

ورزشگاه مانه گارینچا گران قیمت ترین ورزشگاه جام جهانی 2014 بود که ساخت آن حدود 6/636 میلیون دلار برای دولت برزیل هزینه دربر داشت. جالب اینجاست که هیچ تیمی از لیگ دسته اول یا دوم لیگ برزیل در این ورزشگاه بازی نمی کند و از همین رو دولت محلی این ایالت در حال بررسی امکان بهره برداری غیرفوتبالی از این ورزشگاه گران قیمت است وممکن است آن را به بخش خصوص واگذار کند. این ورزشگاه برروی بازمانده ورزشگاهی قدیمی با همین نام ساخته شده ومیزبان7تا از بازیهای جام جهانی 2014 بود. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    75 2
    كاش تلويريون ايران از اين مراسم پخش مستقيم مي گذاشت
  • بی نام A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    24 32
    جالب است. شايد مديران ورزشي ما هم بتوانند از اينگونه ابتكارات ايده بگيرند