ایسنا نوشت:

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج گفت: پرونده باغ سیب مهرشهر با جدیت پیگیری می‌شود.

فرهادی اظهار کرد: این شرکت وابسته به بنیاد مستضعفان بوده و بدون اخذ مجوز از سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج اقدام به قطع دو هزار درخت سرزنده کرده است.

وی خاطر نشان کرد: این شرکت قرار بوده ۳۴۰ درخت که توسط سازمان فضای سبز شهرداری کرج پلاک کوبی شده بوده را قطع کند ولی به تعهد خود عمل نکرده و بیش از تعداد مقرر قطع کرده است.

وی افزود: شکایت از این شرکت هشتم فروردین ماه به مراجع قضایی ارجاع شد که به لحاظ اهمیت موضوع در همان روز در دستور بررسی قرار گرفت.

این مسئول قضایی گفت: پس از تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده تخلف بنیاد مستضعفان در این خصوص محرز شد و مدیرعامل و کارشناسان شرکت کشت و صنعت زراعی به دادگاه احضار و بازداشت شدند.

فرهادی اضافه کرد: با گذشت چند روز از تکمیل این پرونده این متخلفان با قید وثیقه آزاد شده، اما روند پیگیری این پرونده جهت برخورد قانونی با متخلفین همچنان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: درختان شش‌های تنفسی استان هستند که باید با دقت محافظت شوند تا آیندگان نیز بتوانند از نعمت هوای سالم بهره مند شوند.

وی گفت: مجازات افرادی که بیش از دو هزار درخت باغ سیب مهرشهر را بدون توجه به تبعات آن قطع کرده‌اند خواسته قانونی همه مردم است که با جدیت پیگیری می‌شود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بـــــــ ـی نام IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    10 0
    200 هزار تومن جریمه میکنن دیگه
  • مهدی A1 ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    4 1
    دادستان دوستت داریم دادستان دوستت داریم. درود بر فرهادی
  • بی نام A1 ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    13 0
    كدوم باغ ؟ همش شده مزرعه خيار اگر مسئولين كرج همت داشتند كه ندارند اين باغ ميتونه به يك پارك زيبا تر از پارك مركزي نيويورك تبديل بشه اصلا بنياد با چه مجوزي 300 هكتار زمين رو كرده مال خودش؟
  • نوشاد IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    4 0
    تخلف شهرداری کرج هم کمتر از بنیاد مستضعفان نیست. شهرداری با چه مجوزی و به چه دلیل دستور قطع 340 درخت را صادر کرده است؟ دادگستری کرج نخست باید به این دستور غیرقانونی شهرداری کرج رسیدگی کند. من گمان می کنم شهرداری کرج مجوز ساخت و ساز در این باغ را به اندازه قطع 340 درخت صادر کرده است. بنیاد مستصعفان هم به این مقدار راضی نشده و 2000 درخت را نابود کرده است. اگر غیر از این است مسئولان شهرداری کرج پاسخ دهند.
  • سهیل A1 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    7 0
    چند روز دیگه هم همه چیز فراموش میشه
  • بی نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    1 2
    بنیاد بیچاره شد چون تخلفش محرز شد
  • saeed A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    4 0
    آره دیگه واسه خودشون نبوده که دلشون بسوزه
  • بی نام IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    5 0
    چطور دلتون اومد واقعا؟؟ برای مجازات بکنیدشان توی اتاق گاز تا ببینند که قطع درختان چه فاجعه ای است
  • بی نام A1 ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    5 0
    بنده به عنوان یک شهروند برای قطع کردن درخت نیمه خشکیده که مانع تردد ماشین به داخل پارکینگ است بعد از کلی دوندگی برای اخذ مجوز باید حدود سه میلیون تومان پرداخت کنم ببینیم از بنیاد مستضعفان برای قطع کردن دوهزار درخت میوه سرزنده چه غرامتی اخذ می شود
  • بی نام IR ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    7 0
    امیدوارم این حرفها و کارها، شو نباشه که بعد از افتادن آب از آسیاب دوباره هر کسی برگرده سر کار قبلیش و انگار نه انگار. مردم کرج و کلا مردم ایران حسابی حواسمون باید جمع باشه، از این فیلما زیاد دیدیم.