ایسنا نوشت:

مدیر ارشد سامسونگ در ایران مدعی شد که پیش از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد سامسونگ اپس برای باز کردن این سرویس در کشور اقدام کرده است.  علی جعفریه در نشست خبری رونمایی از گلکسی اس 5 اظهار کرد: صحبت‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد سامسونگ اپس برای ما قابل احترام است اما قبل از اینکه وزیر این موضوع را مطرح کند، ما درحال پیگیری برای باز کردن این سرویس در کشور بودیم.

این در حالی است که واعظی ارتباطات و فناوری اطلاعات در اواخر اسفند گذشته با تذکر به نمایندگی سامسونگ و انتقاد از دسترسی نداشتن کاربران ایرانی به برنامه‌های سامسونگ (اپس) به نماینده این شرکت در ایران مهلت داد تا برای حل این مشکل اقدام کند.

ارتباط قطع شد تا دیگر شرکای تجاری ترکمان نکنند

مدیر ارشد موبایل سامسونگ ایران در ادامه درباره حضور نیافتن سامسونگ در بازار ایران گفت: ما به صورت غیر مستقیم بازار ایران را رصد می‌کردیم. بازار ایران همیشه برای سامسونگ به عنوان یک بازار جذاب مطرح بوده اما به دلیل مشکلاتی که به وجود آمد برای مدتی تصمیم گرفتیم که در این بازار فعالیت مستقیم نداشته باشیم. یکی از دلایل حضور نیافتن ما از دست ندادن بعضی از شرکای تجاریمان بود اما موضوعی که در حال حاضر اهمیت دارد ورود دوباره ما به بازار ایران و برنامه‌های مفصلی است که برای این کشور در نظر گرفته‌ایم.

در ادامه نشست خبری بعد از مطرح شدن این سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه با توجه به شرایط تحریم آیا اگر بار دیگر از سوی شرکای تجاری‌تان تحت فشار باشید بازار ایران را ترک نخواهید کرد؟ مجری برنامه پاسخ داد: "به نظر می‌رسد سوال شما خارج از بحث امروز باشد و قبلا نیز جواب آن داده شده به همین دلیل به آن پاسخ نمی‌دهیم.‌"

مدیر ارشد سامسونگ در ادامه این نشست به سیاست‌های کلان سامسونگ اشاره کرد و گفت: سال 2014 دفتر ایران تغییراتی را تجربه کرده است و به تبع سیاست‌های کلان و استراتژی‌های ما نیز عوض خواهد شد. با توجه به شرایط جدید، کسب و کار خود را تغییر می‌دهیم، در همین راستا سعی می‌کنیم سبد کالای ما چه در زمینه موبایل و چه در زمینه تبلت واضح‌تر باشد.

بازار ایران یکی از قوی‌ترین بازار منطقه

در ادامه برنامه دوک پارک - مدیرعامل ساسونگ ایران - به پتانسیل بالایی که در کشور ایران نهفته است، اشاره کرد و گفت: ایران کشوری با پتانسیل بالاست و نیروی کار توامندی دارد. ما سعی کردیم همیشه در فناوری‌های نوین پیشرو باشیم و تکنولوژی‌های لازم را فراهم کنیم اما تنها ارائه محصول برای ما مهم نیست بلکه ایجاد تغییر در سبک زندگی مردم به وسیله محصولات یکی دیگر از هدف‌های ماست. بازار فناوری اطلاعات ایران با مصرف کنندگانی که دارد یکی از قوی‌ترین بازارهای منطقه به حساب می‌آید.

 

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =