نسیم آنلاین نوشت:

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سفر رئیس‌جمهور به استان تاکنون 64 هزار و 250 تماس تلفنی مردم در سامانه 'سامد' ثبت شده که همچنان بر این تعداد اضافه می‌شود. مشکلات مردم با 120 خط پاسخگوی شبانه‌روزی در حال ثبت است.
به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین سنجرانی گفت: یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت(سامد) در سراسر استان، سامانه تلفنی 111 است. همه مردم استان می‌توانند توسط تماس با این سامانه ایده‌ها، پیشنهادات، درخواست‌ها و شکایات خود را با دولت مطرح کنند.

از ابتدای سفر رئیس جمهور به استان تاکنون 64 هزار و 250 تماس تلفنی مردم در سامانه "سامد" ثبت شده که از این تعداد 12 هزار و 444 درخواست ثبت، 2214 مورد به دستگاه‌های اجرایی ارجاع داده شده و مابقی به صورت شفاهی راهنمایی و مشاوره شده‌اند.

همچنین در این سفر 50 هزار نامه از سطح استان در قالب درخواست‌ها و مطالبات مردم جمع‌آوری شده که پس از شمارش، ثبت و تفکیک در سامانه سامد ثبت می‌شوند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    2 0
    این که ادامه راه جناب محمود است. آقا جان به جای این نامه گرفتن ها به فکر معیشت مردم باشید که مجبور نباشند نامه به شما بدهند.
  • سعید IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    2 0
    ایشون که به کارای احمدی نژاد میخندید چی شد، خودش دنباله رو احمدی نژاد شد، نامه بگیره، توی شهر ها بچرخه، دست تکون بده
  • بی نام A1 ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    2 0
    چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بروبابااااااااااااااااااا