نماینده مردم اراک در مجلس می گوید حضور تیم مشاوران در کنار تیم مذاکره کننده هسته ای ایران اتفاق ویژه ای است.

محمد حسن آصفری عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره مذاکرات ایران و گروه 1+5 در وین گفت: مذاکرات هرچه به جلو تر می رود حساسیت بیشتری پیدا می کند و مذاکره کنندگان ایرانی بابد با دقت فراوان مذاکرات را ادامه دهند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک شدن زمان تدوین توافقنامه نهایی ادامه داد: مذاکرات گذشته نشان داده است که تیم مذاکره کننده باید در تدوین توافقنامه نهایی خیلی دقت کند چراکه غربی ها از تک تک واژه های تصویب شده در قطع نامه به سود خود استفاده خواهند کرد.

این عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: در شرایطی که غربی ها به دنبال سواستفاده از لغات توافقنامه نهایی هستند تیم مذاکره کننده باید از تیم مشاوران مناسب که با واژه های حقوقی آشنا هستند استفاده کند تا جلوی سواستفاده ها گرفته شود.

آصفری همچنین درباره اجرای توافقنامه نهایی افزود: نکته دیگری که تیم مذاکره کننده ایران باید به آن توجه کند این است که غربی ها برای اجرایی شدن مصوبات توافق نامه باید تضمین بدهند.

نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: هم اکنون نیز آقای ظریف اعلام کرده اند از تیم مشاوران استفاده می کنیم و این موضوع اتفاق ویژه ای است و باید ادامه داشته باشد تا شاهد سواستفاده غربی ها از توافقنامه نباشیم.

29295

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =