داوران سه رشته نقاشی، طراحی و نگارگری بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در رشته نقاشي، معصومه مظفري،علي ذاكري و رضا افسري، در رشته نگارگري، اردشير مجرد تاكستاني، مهرالزمان فخار منفرد و جليل جوكار و در رشته طراحي، عليرضا جدي، هادي ضياالديني و جواد نوبهار داوري بيست و سومين جشنواره ملي هنرهاي تجسمي جوانان را بر عهده دارند كه رضا افسري، جليل جوكار و جواد نوبهار در كنار داوري به ترتيب استاد كارگاههاي نقاشي، نگارگري و طراحي هم هستند.
یست و سومین دوره­ جشنواره ملي هنرهای تجسمی جوانان برای جوانان 15 تا 24 سال در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی (نستعلیق)، نگارگری (نگارگری، گل و مرغ، تذهیب)، طراحی، عکاسی، کاریکاتور (کارتون،چهره)، تصویرسازی، حجم و ارتباط تصویری(پوستر) شهريورماه امسال در سنندج برگزار می شود.

هنرمندان جوان برای شرکت در این جشنواره می­توانند تا 18 مردادماه در سایت جشنواره به نشانی www.yafestival.ir ثبت­ نام کنند و در یکی از رشته­‌ها حداکثر پنج اثر خود را از طریق سایت جشنواره ارسال کنند.

جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان به صورت کارگاهی برگزار می‌شود و پس از انتخاب و بررسی آثار ارسالی به سایت جشنواره، هنرمندان منتخب برای حضور در جشنواره معرفی می ‌شوند. علاقه­‌مندان و هنرمندان جوان می‌­توانند اطلاعات و جزييات بيشتر درباره جشنواره را در سايت مشاهده كنند.

بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان به دبيري رضوان صادق زاده از سوی دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كردستان و همراهي ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ها شهریورماه سال جاری در سنندج برگزار می‌­شود.

57247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =