سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: لیگ دوباره آغاز شد و ما از نقطه اول کارمان را شروع می‌کنیم.

به گزارش مهر، علیرضا منصوریان گفت: بدون توجه به جایگاه دو تیم نفت و استقلال خوزستان باید بگویم لیگ برای هر دو تیم دوباره شروع شده زیرا 50 روز از مسابقات دور بودیم و در این مدت تنها تمرین کرده و بازی‌های تدارکاتی انجام داده‌ایم.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به اینکه در این مسابقه تیمش با یک استقلال خوزستان متفاوت روبرو است، یادآور شد: عبدالله ویسی دوست خوب و مربی مطرحی است که نفرات خوب و با تجربه‌ای دارد. تیم آنها در این مدت خیلی خوب بوده است و ما هم باید برای موفقیت مقابل این تیم با تمام توان به میدان برویم.
وی در مورد حضور 4 بازیکن تیم نفت در تیم ملی ایران اظهار کرد: تیم نفت بسیار مفتخر است که 4 بازیکن در تیم ملی دارد. نفرات‌مان به نحوی تمرین کرد‌ه‌اند که می‌توانیم امیدوارم باشیم تیم نفت همانند تیم چند سال پیش فولاد، دروازه کوچکی به سوی تیم ملی است.
منصوریان اضافه کرد: امیدوارم در نخستین اردوی تیم ملی، باز هم نفراتی مانند پورعلی‌گنجی، بیراوند، امیری و ... به اردوی تیم ملی دعوت شوند زیرا تیم نفت، نفراتی را در اختیار دارد که می‌توانند پیراهن تیم ملی را برتن کنند.
وی در ادامه در مورد تغییر سیستم تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا، تاکید کرد: برای تغییر سیستم تیم ملی صرفا تمرین کردن کافی نیست و این مساله نیاز به 10-15 بازی تدارکاتی دارد تا سرمربی تیم ملی بتواند تغییرات خود را در آن بازی‌ها بصورت آزمون و خطا امتحان کند اما ما متاسفانه بدون داشتن بازی‌های تدارکاتی، این آزمون و خطا را در بازی‌‎های مقدماتی جام انجام دادیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت اضافه کرد: همه دیدند تیم ملی ایران برابر عراق یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام داد. البته نمی‌‎خواهم بدون منطق از كروش دفاع کنم اما او فضایی علمی را وارد فوتبال ایران کرد و من افتخار می‌کنم از کار علمی او بهره کامل را بردم.
وی اضافه کرد: همین که كروش توانست چندین بازیکن جوان را به فوتبال ایران و تیم ملی معرفی کند، کار بسیار بزرگی بود. هرچند در بازی با عراق به ضیافت پنالتی‌ها باختیم اما عملکرد تیم در جریان مسابقه بسیار عالی بود. امثال من، یحیی گل‌محمدی و عبدالله ویسی از این مبحث علمی كروش استفاده کردیم و به نظر من بحث در مورد اینکه مربی ایرانی بهتر است یا مربی خارجی، بدترین کاری است که انجام می‌دهیم.
منصوریان خاطرنشان کرد: كروش امروز به خوبی فوتبال ایران را شناخته است و وقتی افکار عمومی او را دوست داشته و موافق ادامه همکاری‌اش با تیم ملی هستند، نشان دهنده عملکرد خوب این مربی در فوتبال ایران است.
وی در مورد اینکه آیا مرتضی پورعلی‌گنجی می‌تواند در تیم‌های اروپایی بازی کند؟ یادآور شد: در خصوص پورعلی‌گنجی وسواس خاصی به خرج می‌دهیم و دنبال آن هستیم این بازیکن را به تیم‌های خارجی منتقل کنیم نه اینکه او را به تیم‌های عربی بدهیم. باید به فکر آینده‌اش باشد و پول را ملاک فعالیتش قرار ندهد. مرتضی نباید پول را به بازی کردن در فوتبال اروپا ترجیح دهد زیرا می‌تواند در سن 32-33 سالگی هم در حوزه خلیج فارس بازی کند.
سرمربی تیم فوتبال نفت صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: پس این بازیکن جوان باید علی دایی، وحید هاشمیان و علی کریمی را سرلوحه کارش قرار دهد و پیش از حضور در فوتبال کشورهای خلیج فارس، تجربه بازی در اروپا را بدست آورد. همچنین باید به علیرضا جهانبخش نگاه کند که رقم کمی دریافت کرده و 50 درصدش را بابت مالیات داده است و یا به سردار آزمون که فوتبالشان را در اروپا ادامه داده و خواهان زیادی دارند.
وی همچنین تاکید کرد: واقعا خوشحالم مرتضی پورعلی‌گنجی با 22 سال سن توانست جای پژمان منتظری را در خط دفاع تیم ملی به خوبی پرکند و بتواند بازی‌های خوب و موفقیت‌آمیزی را از خود ارائه دهد.
منصوریان در پایان گفت: برای این بازی ایمان مبعلی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. غلامرضا رضایی هم از هفته پیش به ما ملحق شده است. همچنین به پورعلی‌گنجی و بیرانوند هم استراحت دادیم و قطعا آنها در این بازی حضور ندارند. وحید امیری هم روی نیمکت می‌نشیند که در صورت لزوم او را به میدان خواهیم فرستاد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =