مهر نوشت:

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس آمار اولیه که پس از پایان مرحله تکمیل ظرفیت کنکور های کارشناسی ارشد و دکتری سال 93 منتشر شده است بیش از 77 هزار نفر در این مرحله شرکت کرده اند.
دکتر حسین توکلی گفت: بر اساس آمار اولیه از ثبت نام داوطلبان در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 93 تعداد 13 هزار و 973 نفر در این مرحله شرکت کردند و ظرفیت پذیرش نیز به تعداد 635 نفر افزایش یافت.

او درباره آزمون کارشناسی ارشد نیز یادآور شد: تعداد 63 هزار و 92 نفر در این مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کرده اند و ظرفیت پذیرش نیز به 25 هزار و 25 نفر افزایش یافت.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دانشجوی دکتری A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    30 4
    شما رو به خدا بس کنید آبروی نظام اموزشی را بیشتر از این نبرید دانشجویان دکتری هیچ امیدی به آینده شغلی ندارند شما هم هر روز وضع رو خرابتر میکنید. باکدام امکانات این همه دانشجوی دکتری میگیرید؟؟؟
  • حسین IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    24 0
    سلام......من که دیگه خسته شدم 16 سال درس خوندم 1سال هم پشت کنکور موندم ...حالا هم که ارشد قبول شدم افتادم دانشگاه مجازی پردیس فارابی قم که نه مدرکش مجازیارزش داره برای دکترا و نه وام شهریه می دهند و نه آموزش بدرد بخور و مهارت گرا داره...من هم منصرف شدم و تکمیل ظرفیت شرکت کردم...ولی خواهشاً مسئولان ، مدرک ندین، کار و مهارت یادمان بدهید و ما را سردرگم و پشیمان و دلزده نکنید......