ایسنا نوشت:

جمعی از فرماندهان دفاع مقدس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی درسرزمین فلسطین و به ویژه علیه مردم غزه اطلاعیه‌ای با عنوان «از زیارت تا زیارت» صادر کردند.

در این بیانیه پیشنهاد شده است که مسلمانان آمادگی برپایی یک راهپیمایی میلیونی و بین‌المللی از کربلا تا قدس را در خود فراهم سازند.

این بیانیه از سوی محسن رضایی، محمدعلی جعفری، علی شمخانی، رحیم صفوی، غلامعلی رشید، قاسم سلیمانی، محمدباقرقالیباف، مصطفی ایزدی، محمدباقر ذوالقدر، محسن رفیق‌دوست، حسین سلامی، اسماعیل احمدی‌مقدم، احمد وحیدی، غلامحسین بشردوست، عباس محتاج، مرتضی قربانی، علی فدوی، محمدپاکپور، محمد کوثری، علی فضلی، سیدمحمدحجازی،عبدالمحمدرئوفی، مرتضی صفاری، حسین همدانی، محمدجعفر اسدی، حسن رستگارپناه، غلامرضا جلالی، یعقوب زهدی، غلامرضا جعفری، علی شمشیری، کوسه‌چی، فتح‌الله جعفری، علی‌اکبر احمدیان، اسدالله ناصح، یزدان، غلامرضا محرابی، علی عبدالهی، نبی رودکی، مهدی ربانی و محمد جعفری صادر شده است.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«حوادث اخیر غزه نشان داد که خونریزی و کشتار و جنایت جزئی از ذات دولت اشغالگر صهیونیستی شده است. قریب هفتاد سال است که رژیم اشغالگر قدس فلسطینی‌ها را قتل عام می‌کند، به زندان می‌افکند و شهرها و روستاها را به محاصره در می‌آورد. امروز نیز بیش از دو هفته است که درغزه یکی ازفجیع ترین جنایات اسرائیل جریان دارد. هفتصد شهید وپنج هزار زخمی، بیانگر نسل کشی جدیدی در جهان است . قطعا این اخرین جنایات اسرائیل درفلسطین نخواهد بود. ازطرف دیگرصهیونیستها و اسرائیل، خود، کانون و مرکز بی‌ثباتی و ناامنی‌های عراق و سوریه که منجر به کشته شدن بیش از صدهزار و مجروح شدن دویست هزار نفر ازمردم منطقه شده است، می‌باشند.

آزادی‌خواهان و وجدان‌های بیدار عالم؛

منتظر دولت‌های به خواب رفته و محافظه‌کار جهان نباشید و با یک ابتکار انقلابی به خونریزی و جنایات هفتادساله رژیم صهیونیستی پایان دهید. آیا نباید به قریب هفتاد سال جنایت و کشتار پایان داد؟ آیا نباید نسل‌کشی هزاران انسان بیگناه را خاتمه داد؟ آیا ادامه این خونریزی‌ها و سکوت در مقابل آن، زندگی مردم جهان را به خطر نمی‌اندازد؟ امنیت انسان‌ها را خدشه‌دار نمی‌سازد؟ زندگی جامعه جهانی را تلخ نمی‌کند؟

در رابطه با حادثه جاری غزه اعلام می‌کنیم که رژیم صهیونیستی اشتباه بزرگی مرتکب شده است. آنها فکر می‌کنند با ایجاد حوادثی در سوریه و عراق و بی‌ثباتی درکشورهای اسلامی، فرصت جدید ومناسبی برای ازمایش شانس خود بدست آورده‌اند یا فکر می‌کنند دولت‌های آمریکا و اروپا بدلیل درگیری در اکراین، در خاورمیانه در موضع ضعف قرار دارند و آنها به ناچار از جنایات اسرائیل حمایت می‌کنند. باید گفت که صهیونیست‌ها دست به قمار بزرگی زده‌اند که قطعاً با شکست مواجه خواهد شد. هشدار می‌دهیم که هرچه سریعتر به جنایات و کشتار و محاصره غزه پایان دهند قطعا عواقب این حوادث برعهده صهیونیست‌ها و دولت آمریکا خواهد بود. فرزندان مقاومت و رزمندگان اسلام، درسی فراموش نا شدنی به صهیونیست‌ها خواهند داد. جوانان شهادت‌طلب فلسطینی بزودی انتفاضه جدیدی را خلق خواهند کرد. ما به رزمندگان فلسطینی اعلام می‌کنیم که شما تنها نیستید. تمام مسلمانان جهان از شما حمایت می‌کنند. به مقاومت خود ادامه دهید و مطمئن باشید پیروزی بحول قوه الهی، ازآن شماست.

ما فرماندهان دفاع مقدس از همه مسلمانان و جهانیان می‌خواهیم در راهپیمایی روز قدس بسیار باشکوه و گسترده‌تر از گذشته شرکت کنند از ملت‌ها و دولت‌های خود بخواهند که با فشار به رژیم اشغالگر قدس و تحریم بین‌المللی این رژیم، صهیونیست‌ها را از حمله به غزه پشیمان کنند. از سوی دیگر پیشنهاد می‌کنیم که آمادگی لازم برای برگزاری یک راهپیمایی میلیونی و بین‌المللی از کربلا تا قدس را در خود فراهم سازند.

مسلمانان جهان و پیروان سایر ادیان الهی از مسیحی تا یهودی می‌توانند در این راهپیمایی بزرگ و تاریخی و با شعار پیروزی خون بر شمشیر و بدون نیاز به حمایت و دخالت دولت‌ها به حیات ننگین و ضدبشری صهیونیزم در فلسطین پایان دهند. این راهپیمایی بزرگ هشتصد کیلومتری، از کربلا تا قدس، سیل خروشانی به راه می‌اندازد که برای همیشه منطقه را از وجود صهیونیست‌ها پاک خواهد کرد. هدف از این راهپیمایی، زیارت اماکن مقدس و قبله اول مسلمین خواهد بود ولی همین راهپیمایی با شعارهای انقلابی و مشت‌های گره کرده، برای همیشه اسرائیل را دفن می‌کند. نباید فراموش کرد که ملت ایران تنها با دست خالی و با راهپیمایی‌های خود تانک‌ها و سلاح‌های رژیم پهلوی را از کار انداخت. شعار ملت ایران همواره پیام حضرت سیداشهدا(ع) یعنی پیروزی خون بر شمشیر بوده و خواهد بود. راهپیمایی بیست میلیون نفری کربلا تا نجف و چند میلیون نفری حاجیان در مراسم حج، واقعه‌ای ماندگار است که هر سال تکرار می‌شود. بدیهی است حرکت قریب به ده ملیون نفر در راهپیمایی "زیارت تا زیارت" ازکربلا تا قدس بعنوان واقعه ایی جاودان در تاریخ مبارزات مسلمین ثبت خواهد شد.»

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • reza A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    2 45
    هستیم.