نایب رئیس کمیسیون بهداشت: محصولات غذایی با تاریخ تولید جعلی به مردم می دهند/ نظارت بر بازار ضعیف است

خانه ملت نوشت:

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ با انتقاد از ضعف نظارت بر بازار تولید محصولات غذایی با تاریخ تولید جعلی٬ از تشکیل کمیته‌ای مشترک مجلس و دولت برای بررسی و پیگیری این موضوع خبر داد.

حسن تامینی‌لیچائی با انتقاد از ضعف نظارت بر بازار تولید و توزیع محصولات غذایی با تاریخ تولید روزهای آینده٬ از تشکیل کمیته‌ای با حضور اعضایی از مجلس و دولت برای بررسی و پیگیری این موضوع خبر داد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه عرضه کالاها و محصولات غذایی با تاریخ تولید در روزهای آینده نشان از تخلف بارز شرکت‌های تولید‌کننده دارد٬ گفت: ضعف نظارت بر بازار به اوج‌گیری تخلفات این چنینی منجر شده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم از پیگیری مجلس برای روشن شدن موضوع عرضه کالاها و محصولات غذایی با تاریخ تولید جعلی خبر داد و گفت: کارگروهی مشترک از دولت و مجلس به زودی چرایی وقوع چنین تخلفی را روشن و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد کرد.

او با تاکید بر اینکه تامین سلامت مردم از هر امری در جامعه واجب‌تر است٬ گفت: به طور حتم توزیع کالاها و محصولات غذایی با تاریخ تولید در روزهای آینده شائبه فساد محصولات و تاریخ‌گذاری مجدد بر بسته‌بندی‌ها را به ذهن می‌رساند.

تامینی‌لیچائی با بیان اینکه تمامی مسئولان از وزارت جهاد کشاوری گرفته تا سازمان استاندارد و وزارت بهداشت در عرضه محصولات غذایی با تاریخ جعلی مسئول هستند٬ گفت: تولید و عرضه محصولات غذایی مردم چون با سلامت افراد سروکار دارد نیازمند دقت نظر زیادی است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی٬ با تاکید بر ضرورت تقویت نظارت بر تولید و عرضه محصولات غذایی٬ گفت: قبل از عرضه محصولات غذایی در بازار باید اطمینان کافی از سلامت آن صورت گرفته تا بعد از آن با اعلام اسامی واحدهای تولیدی متخلف نگرانی بین مردم ایجاد نشود.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سهیل A1 ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    اعمال نظارت دست خودتون رو می‌بوسه
  • بی نام RU ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    0 0
    ای بابا....کی به کیه؟...