با تغییر دو عضو هیئت مدیره منطقه آزاد چابهار بوی تغییرات عمده‌ای در این سازمان به مشام می‌رسد تا آنجا که احتمال داده می‌شود به زودی مدیرعامل این سازمان نیز تغییر کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دکتر پیمان فروزش نماینده مردم زاهدان در دوره هفتم و هشتم در مجلس شورای اسلامی و دکتر کردی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره منطقه آزاد چابهار معرفی شدند.

احکام این دو نفر را «اکبر ترکان» دبیر شورایعالی مناطق آزاد امضا کرده‌است و این دو به جای «سعید رضازهی» و «محمدرضا علایی» شروع به کار کرده‌اند.

همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که ممکن است مدیرعامل این سازمان نیز تغییر کند.

این در حالی است که «سعید رضازهی» عضو هیئت مدیره منطقه آزاد چابهار با تایید خبر تغییر اعضای هیات مدیره منطقه آزاد چابهار گفت: من نیز در این سازمان سه پست داشتم و من به علت کثرت کار زیاد یکی از پست‌ها را به همکاران جدید واگذار کردم تا در این عرصه باشند.

وی همچنین توضیح داد: این تصمیم مدیریتی مهندس ترکان بوده مبنی بر اینکه من هم پست معاونت فرهنگی، گردشگری، اجتماعی و هنری منطقه آزاد چابهار را بر عهده دارم و هم نائب رئیس هیات مدیره شرکت توسعه تجارت منطقه آزاد چابهار هستم. در نتیجه پست عضو هیات مدیره منطقه آزاد چابهار را به همکاران جدید واگذار کنم.

رضا زهی با بیان اینکه تصمیم بر این بوده که تغییر در حوزه مدیریتی اتفاق بیفتد گفت: ایشان در خیلی از هیات مدیره‌های مناطق آزاد تغییراتی را اعمال کرده‌اند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =