ماشین گلزنی بالکان با استقلال قرارداد بست

سرانجام پروپیچ ظهر امروز با حضور در هیات فوتبال استان تهران قراردادش را با استقلالی ها امضا کرد. عکس:دانیال فدایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛او که برای آبی پوش شدن یک مشکل پیچیده داشت به نظر حالا دیگر چنین مشکلی را ندارد که توانسته قراردادش را با استقلالی ها به ثبت برساند.فصل نقل و انتقالات خارجی فوتبال ایران در روز 23 جولای بسته شد.این اتفاق در حالی است که پروپیچ در همین روز برای تیمش در آلبانی بازی کرده است.آن زمان و به وقت ایران ساعت 1 بامداد(24 جولای)بازی به اتمام می رسد که در کشور خودش تاریخ بیست و سوم جولای بوده!

پروپیچ

سال ها سال پیش و زمانی که عماد رضا به تیم فوتبال سپاهان پیوست چنین وضعیتی پیش آمد و اتفاقا کلی هم سر و صدا کرد.آن زمان سپاهانی ها استعلام های لازم را گرفته بودند اما این بار و با توجه به ماجرایی که برای موتومبا پیش آمد سازمان لیگ زیر بار نرفت و استقلالی ها را مجاب کرد تا با فیفا مکاتبه کنند.مکاتبه ای که هنوز چیزی از آن منتشر نشده اما به نظر مشکلات حل شده است که آبی ها امروز این بازیکن را به هیات فوتبال بردند و قراردادش را به ثبت رساندند.

آبی ها بدون شک مدرک معتبری در دست دارند که اقدام به ثبت قرارداد پروپیچ کرده اند.چه اگر این طور نباشد نخستین تیمی که جلوی آنها بازنده باشد بلافاصله شکایت می کند و ...

بر اساس اخبار رسیده و طبق قانون جدید مربوط به استفاده از بازیکنان خارجی در صورت رسیدن آی تی سی مشکلی برای بازی کردن آنها وجود ندارد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =