تسنیم نوشت:

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک ترافیک پلیس راهور ناجا از بازگشایی مجدد محور هراز خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به بازگشایی جاده هراز اظهار داشت: پس از انسداد این معبر به دنبال سقوط یک قطعه سنگ بزرگ و مسدود شدن این محور مواصلاتی، عوامل راهداری وارد عمل شدند و پس از پاکسازی محور و خرد کردن قطعه سنگ مذکور و انتقال آن، محور مذکور مجدداً بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه سقوط این قطعه سنگ،‌ هیچ تلفات جانی و مالی را در بر نداشته است، از تردد روان خودروهای عبوری در این محور خبر داد.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، نیز گفت: در محور کرج چالوس، پس از محدوده مرزن‌آباد تا دزد بن و از سیاه بیشه تا پل زنگوله، ترافیک نیمه سنگین است و ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی کشور روان است.

رحمانی در خصوص وضعیت بارش در راه‌های کشور نیز افزود: با توجه به گزارش‌های واصله، بارش باران در اکثر محورهای گلستان، زنجان و کهکیلویه و بویر احمد ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این نقاط، در محورهای مواصلاتی مشهد به چناران و مشهد به قوچان در استان خراسان رضوی و محورهای سیرجان به بندرعباس، سیرجان به شهر بابک و سیرجان به کرمان در استان کرمان و محور لنگرود به چابکسر در استان گیلان بارش باران گزارش شده است.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =