قلعه نویی گفت:« ما هنوز از ابتدای فصل تمام بازیکنان خود را یکجا در اختیار نداشته‌ایم. هاشم بیک‌زاده را هم به اردوی تیم ملی بردند و مصدوم کردند.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از فارس؛ امیر قلعه‌نویی در مورد تساوی تیمش مقابل پدیده مشهد، اظهار داشت: ابتدا باید از فضای خوبی که در مشهد بوجود آمده بود، تشکر کنم. تماشاگران به خوبی تیمشان را حمایت کردند و هیأت فوتبال هم شرایط مناسبی را فراهم کرده بود. شروع خوبی داشتیم و توانستیم در همان دقایق اول به گل برسیم و در ادامه حملات ما ادامه داشت و شهباززاده یک موقعیت خوب را از دست داد. پدیده هم فوتبال زیبایی را ارائه نمود.

وی در مورد نتایج استقلال تا این جای کار در لیگ برتر اظهار داشت: پیش از آغاز لیگ ما انتظار داشتیم ملی‌پوشانی که به ما اضافه می‌شوند بتوانند کمک کنند و روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم البته آنها از تورنمنت بسیار معتبری به نام جام جهانی آمده بودند و برای خودشان توقعی داشتند تا با بازی‌هایی که انجام می‌دهند‌ بتوانند لژیونر شوند، من احساس می‌کنم آنها هنوز از آن فضا خارج نشده‌اند.

وی ادامه داد:‌ در بازی با پدیده خوشحالم که خوب بودند و تا حدودی در حد و اندازه‌های خود ظاهر شدند، در نهایت ایرادات استقلال به خود من باز می‌گردد که تاکتیکی است. ساختار دفاعی ما هنوز مشکل دارد ما در جام حذفی مقابل تیم خوب فولاد نوین که باید برای انجام یک بازی خوب از آنها تشکر کنم، در خط دفاع مشکل داشتیم هم در آن بازی و هم در بازی با پدیده موقعیت‌های تک به تکی داشتیم. این نشان می‌دهد که نظم و ساختار دفاعی ما با مشکل روبرو است و این مشکل به آنجا باز می‌گردد که ما هنوز از بازیکنان اصلی خود نتوانستیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: متاسفانه یکی از روزنامه‌ها عنوان کرده بود که امیرحسین صادقی مقصر گل خوردن استقلال بود، اما باید بگویم آن گل اشتباه امیرحسین نبود. به اعتقاد من او یکی از روزهای خوب خود را سپری کرد. ما با بازگشت حنیف عمران زاده و هاشم بیک‌زاده قطعا در خط دفاعی بهتر خواهیم شد. در 3 بازی که باختیم واقعا حق ما شکست نبود.

قلعه‌نویی تاکید کرد: مدت تعطیلات لیگ بازیکنانمان 3 دسته بودند، عده‌ای مصدوم، برخی بازیکنان در اردوی تیم ملی و تعدادی دیگر به همراه ما بودند ما 7 بازیکن ملی‌پوش خود را در اختیار نداشتیم هیچ تیمی نبود که 7 بازیکنش را در اختیار نداشته باشد. همه تیم‌ها از تعطیلات لیگ استفاده کردند جز استقلال.

وی ادامه داد:‌ همه تیم‌ها با ترکیب کامل خود به اردو رفتند و مسابقه دادند اما متاسفانه ما نهایت با 11 بازیکن . یکی از روزنامه‌ها هم تیتر زده بود که چرا بجای ستار همدانی استقلال بازیکن جوان با خود به اردوی ارمنستان نبرده است. خواهش من این است که اگر می‌خواهید مطلبی بنویسید قبلش مطالعه کنید. باید بازیکن جوان به اردو برود اما وقتی آنها مشکل خروجی دارند، چه کار باید کنیم. سفر ارمنستان هم ظرف یکی دو روز جور شد. در مجموع این دو هفته به ضرر ما تمام شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: متاسفانه هاشم بیک‌زاده را هم بردند و مصدوم کردند، البته این جزوی از فوتبال است و ما نمی خواهیم خرده بگیریم ما تا الان همه بازیکنان را یکجا در اختیار نداشتیم.

قلعه‌نویی در مورد خط حمله استقلال عنوان کرد: دو هفته است که روی این موضوع مطالعه می‌کنیم. در بخش تهاجمی می‌خواهیم که تیم را تقویت کنیم و حتما این کار را انجام می‌دهیم.

قلعه‌نویی در پایان عنوان کرد: خوشحالم که هر کسی بازی استقلال را می‌بیند، لذت می‌برد، ما سال گذشته زیبا بازی نمی‌کردیم، اما امسال خوب بازی می‌کنیم و مطمئنا نتایج خوبی هم خواهیم گرفت.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =