۰ نفر
۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰

وقتی خودت را صاحب حق و حقیقت بدانی مهم نیست چه دین و آئینی داشته باشی. به راحتی سخن می گویی و راست و دروغ را به هم می بافی، آنچنان که یافتن سره از ناسره در هزار توی کلاف سخنانت امکان پذیر نمی شود. اینگونه می شود که همه را تکفیر می کنی.

آنگونه سخن می گویی که اگر اختیار امور به دستت باشد، همه را غیر از خودت از دم تیغ می گذرانی. این منطق وقتی در کارزار انتخاب مردم قرار می گیرد، یا به آن تن نمی دهد و یا اگر خواسته باشد خود را با مردمسالاری سازگار نشان دهد حداکثر می گوید مردم باید رای بدهند و حق دارند انتخاب کنند ولی فقط برای یک بار! آنها برگزیده مصلح و یا جمعی از برگزیدگان مصلح را از مقبول تر از رای مردم می دانند، این یعنی تناقض ایده این جماعت با مبانی قانون اساسی و جمهوری اسلامی ایران.
«هوالمطلوب» خواندن گزینه اصلح از سوی آنان یعنی اتمام حجت با رای دهندگان که اگر ما را انتخاب نکنی به سراغ جبهه باطل رفته ای! و این یعنی اعلام خط کشی خود خوانده از سوی این شبه جریان سیاسی. این تفکر در مناصب سیاسی کشورمان حضور دارد و چهره هایی به این تفکر شناخته می شوند. وجود این تفکر نه تنها بد نیست که می تواند به کامل شدن سیر تکاملی مردمسالاری دینی در کشورمان کمک کند و ما را در رسیدن به نمونه اعلا و آرمانی مردمسالاری دینی یاری رساند. اما آنچه این تفکر را خطرناک می کند «خود حق مطلق پنداری» است که زبان آنها را به هر آنچه ناصواب و اتهام و دروغ است باز می کند. تهمت های مشبه این شبهه جریان سیاسی در بلند مدت کارکرد دروغ پردازی های رسانه های ضدانقلاب را یادآور می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    6 2
    درود بر روحانی۰۰۰۰۰ یاد دروغهای احمدی افتادم
  • بی نام IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    5 0
    خودنویسنده فهمیدکه چی میخوادبگه؟؟